    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Klawiatura do Pi z miejscem na Pi
    Date: Fri, 20 May 2022 20:59:52 +0200

    On 20/05/2022 19:28, ptoki wrote:
    > Sporo jeszcze ma. I to nowe serie.
    > juz nie wspomne ze stacje dokujace tez miewaja.

    Moja stacja dokująca do EliteBook 8570W ma. Ten laptop ma gdzieś koło 10
    lat.

    Ale stacja dokujaca do nowego Della nie (wybacz, nie pamietam modelu).

    "Miewają" może mieć faktycznie prawidłowy wydzwięk.

    > dsub/vga trzyma sie nad wyraz dobrze.

    Tak, jako bezużyteczny kawałek plastiku, z którego nie ma jak podpiąc
    się pod nowy monitor. A nawet jak by było, to po ch...

    > To juz dvi znika bo hdmi popularne.

    DVI *już* zniknęło. Chwile pod VGA. Przegapiłeś.

    > A dp to taki niby postep ale kanibalizowany przez hdmi.

    Nie jest kanibalizowane. HDMI ma zastosowania RTV, DP komputerowe.
    Trochę się nie dziwię, DP ma ficzery przydatne w pracy na monitorze,
    HDMI w ogladaniu Netflixa. Nie ma tu kanibalizmu, z jednego da się
    zazwyczaj zrobić drugie pasyną przelotką, prawie każda karta grafiki
    współczesna ma DP i HDMI.