  • Data: 2009-04-21 22:46:54
    Temat: Re: Klocki Lucas TRW gówno?
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "Alti" wrote...
    > Jako że kończyły mi sięm w Hornecie '06 fabryczne klocki nissina
    > Pojechałem do intermotors i kupiłem Lucasy/TRW.
    > Podczas jazdy z prędkością do 30kmh hamulce wydają dźwięk podobny do
    > piszczenia/wycia/skrzeczenia.

    A czy klocki mialy od tylu podkladki anty wibracyjne? Miekkie klocki
    wystarczy jak maja cienka blaszke od strony tloczka. Twarde powinny miec
    naklejona jakby gume od tylu. Jezeli nie ma, to bedzie piszczalo dokladnie
    jak opisujesz. Mozesz zastosowac specjalny preparat, ktory wyglada... hmm...
    jak to opisac. Niebieskie, lejace, naklada sie na tyl klocka i sklada. To
    sobie zasycha i tworzy cos jakby silikon, z tym, ze to silikon nie jest. To
    bardzo dobrze tlumi drgania, ktore przenoszac sie na tarcze daja ten
    paskudny dzwiek.
    Nie wiem czy i gdzie to kupic, ale takie Intercosie powinni miec. W dalekim
    kraju kupowalem i mieli do wyboru cale naklejane maty wyciszajace specjalnie
    do klockow, albo ten paskudny klej. Ja wole maty, bo latwiej i mniej syfu. Z
    klejem trzeba uwazac, zeby nie polecal na inne elementy.

    --
    pozdro
    James