  • 1. Data: 2009-04-21 20:04:17
    Temat: Klocki Lucas TRW gówno?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Jako że kończyły mi sięm w Hornecie '06 fabryczne klocki nissina
    postanowiłem kupić nowe.
    Pojechałem do intermotors i kupiłem Lucasy/TRW.
    MCB598 SV - czyli lepsiejsze, z opisem sintermetalic road.
    Zmieniłem, przejechałem się i ch.... mnie strzelił. Podczas jazdy z
    prędkością do 30kmh hamulce wydają dźwięk podobny do
    piszczenia/wycia/skrzeczenia. Normalnie hamulce wydają takie dźwieki że
    siara jest jechać. Pomyslałem że się dotra się więc przejechałm po mieście z
    hamowaniami ok 15km i dalej to samo. Zrobiłem 2 mocniejsze hamowania
    powiedzmy z 120kmh i dalej to samo. Jak hamuję jest cisza. Tylko podczas
    swobodnej jazdy z małą prędkościa są te dźwięki.
    Znajomy mechanik przez telefon zapytał mnie co wsadziłem. Na odpowiedź Lucas
    odpar tylko było kupic oryginały i że dopuki nie zmienię na nissena bedę
    miał chujnie.
    To jak bedzie? Dotrą się i przestana piszczeć czy mam jutro jechać do
    intermotors niech zabierają szita?
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-04-21 20:12:42
    Temat: Re: Klocki Lucas TRW gówno?
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 21 Kwi, 22:04, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > miał chujnie.
    > To jak bedzie? Dotrą się i przestana piszczeć czy mam jutro jechać do

    Czolem,

    Mi piszcza caly czas. Oczywiscie mowa o slabym docisku na malej
    predkosci. Pozatym slowa zlego nie powiem.
    Jak Ci przeszkadza to wymien. Albo zacznij jezdzic w stoperach :-)

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 3. Data: 2009-04-21 20:15:49
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    predkosci. Pozatym slowa zlego nie powiem.
    Jak Ci przeszkadza to wymien. Albo zacznij jezdzic w stoperach :-)
    -------------------------------

    Nie no kurewstwo tak piszy że siara jechać z prędkością ponżj 30kmh.
    Brzmi to jak zawiasy w kredensie babci czy drzwi do kapilicy....
    Nie da się tak jeździć....

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-04-21 20:22:31
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 21 Kwi, 22:15, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nie no kurewstwo tak piszy że siara jechać z prędkością ponżj 30kmh.
    > Brzmi to jak zawiasy w kredensie babci czy drzwi do kapilicy....

    Ale jak?! Ino piszcza nawet jak nie heblujesz? Znaczy sie nie
    naciskasz na hamulce?

    Gonzie.

  • 5. Data: 2009-04-21 20:25:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-21 22:04:17 +0200, "Alti" <a...@g...pl> said:

> [...]
    > Zmieniłem, przejechałem się i ch.... mnie strzelił. Podczas jazdy z
    > prędkością do 30kmh hamulce wydają dźwięk podobny do

    Nie wiem które Lucasy miałem w Sevence, ale jebane piszczały przy
    hamowaniu przez cały swój żywot, cichły tylko na deszczu. Hamowanie nie
    powiem, w porządku, ale szlag mnie trafiał z tym piskaniem. Wyjęcie,
    wyczyszczenie i złożenie pomagało na ~50 km (zrobiłem pare razy). Jak
    po ok. 15 kkm je zdjąłem, coby przed urlopem założyć nówki, to okazało
    się że jeszcze z 1/3 została. A dodam, że normalnie klocki z przodu mi
    starczają na ok. 10-12 kkm i kuniec (ich).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-04-21 20:27:39
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Nie da się tak jeździć....
    >
    > Wojtek

    Ale jak?! Ino piszcza nawet jak nie heblujesz? Znaczy sie nie

    Dokładnie tak. Piszczą jak nie naciskam na hamulce. Tłoczki nie są
    zblokowane bo tarcze niespecjalnie się grzeja.
    Wojtek

  • 7. Data: 2009-04-21 20:29:59
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeszcze z 1/3 została. A dodam, że normalnie klocki z przodu mi starczają

    No właśnie oryginały (nissin) sciągałem po 13000km. A te lucasy chyba
    sciagnę po 20km bo nie dam rady dłużej z tym piszczeniem jeździć.
    Wojtek
    Wojtek

  • 8. Data: 2009-04-21 20:42:16
    Od: gonzik <b...@y...com>

    wiadomościnews:4349b265-393d-490e-aebf-6f0479104b8f@
> [...]
    >
    > Dokładnie tak. Piszczą jak nie naciskam na hamulce. Tłoczki nie są
    > zblokowane bo tarcze niespecjalnie się grzeja.

    Dziwna sprawa. Ja bym sie udal do intermotors, zasygnalizowal fakt.
    Ewentualnie kaza Ci pojezdzic nastepne 50 km anuzwidelec sie dotra.
    (Wez papier oczywiscie ze zlozyles reklamacje)

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 9. Data: 2009-04-21 20:48:01
    Od: fv <f...@c...com>

    Alti pisze:
> [...]
    > piszczenia/wycia/skrzeczenia. Normalnie hamulce wydają takie dźwieki że
    > siara jest jechać. Pomyslałem że się dotra się więc przejechałm po

    Ostatnio widziałem w ASO Suzuki że ktoś właśnie coś podobnego reklamował
    i serwis mówił, że tak ma być (Jakiś Intruder + klocki oryginały). Potem
    gadałem z mechanikiem, to opowiadał jak mu skrzeczą klocki w gixxerze.

    U mnie w GS500 też jakoś dziwnie skrzeczały (Tokico górna półka i EBC
    dolna półka). I teraz w GSX650 też tak mam (ale mniej, bo oryginały).
    Czy w czasie jazdy to nie wiem, ale jak ruszam z parkingu to na pewno. A
    jak przetaczam na wyłączonym silniku, to jak taczka...

    Nie znam się, ale chyba tak ma być. Co któremuś mechanikowi mówiłem, że
    mi to się nie podoba, to chciał mi dawać namiary na salon Mercedesa i
    łagodnie acz stanowczo prowadził do drzwi.

    Jedno co wiem, to że może być zacisk źle złożony/skręcony albo coś nie
    zostało naoliwione/wymienione albo akurat się wyrobiła jakaś osłonka..

    IMHO jeśli byłeś u dobrego mechanika, to nie myśl że siara tylko że masz
    ekstremalną maszynę dla ludzi co się znają i opowiadaj że tak ma być.

    --
    fv

  • 10. Data: 2009-04-21 21:14:37
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Ewentualnie kaza Ci pojezdzic nastepne 50 km anuzwidelec sie dotra.
    (Wez papier oczywiscie ze zlozyles reklamacje)
    Tak zrobię....
    Wojtek