  • Data: 2015-05-17 21:57:28
    Temat: Re: Klucz do kól
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 maja 2015 21:41:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Poradze sobie z niezgubieniem.

    > Aha, juz takim standardowym kiedys odkrecałem. Szkoda, ze nie mam zdjecia
    > peknietegoklucza.
    > Dlatego chce cos porzadnego.

    > Klucz ok pol metra powinien wystarczyc.
    > W razie czego rurka sie znajdzie.
    > Stawanie na kluczu skonczy sie agonia nakretek bo tu ci sie zeslizgnie, tu
    > ci sie skantuje - tak sien ie robi.

    > Jasne.
    > Ale tak mi sie jeszcze nie zdarzyło.

    > No ale to przekrecenie na lewarku to jakis problem?

    Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby dobrze założony fabryczny klucz do kół się
    ześlizgnął itp. Niby nie problem przekręcenie na lewarku. Dodatkowe dwie minuty w
    zacinającym deszczu ze śniegiem w XXI wieku nikogo jeszcze nie zabiło. Przynajmniej o
    tym nie słyszałem. Przy tylnych kołach robi się ciekawie jak podłoże niekoniecznie
    stabilne. Bo trzeba w pewnym momencie spuścić ręczny obrócić koło i zaciągnąć ręczny.
    Strasznie chujowo się po ciemku podnosi ciężarówkę jak z lewarka spadła. Oczywiście
    nic takiego nie musi się nikomu przydarzyć. Ale może. Przy minimalnej dbałości o stan
    śrub czy nakrętek co trzymają koła klucz jest potrzebny żeby zrobić przy odkręcaniu
    30 stopni obrotu dla każdej śruby. Dalej jeśli nie palcami to na bank kombinerkami da
    się odkręcić.