eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowiekaRe: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Data: 2015-03-16 22:11:30
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-03-16 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...
    >
    >>>> ale wypadki dlaczego? takiego jak na filmiku w ogóle nie biorę pod
    >>>> uwagę, ew. sprawdzam jakość asfaltu i barier oddzielających pasy ;)
    >>>>
    >>> Zaraz, zaraz - jak bedzie bariera i samochody zamiast na drugi pas
    >>> beda wpadac na barierke to jest ok?
    >>
    >> tak, jest ok bo nie idą na czołówkę z niewinnymi rajdowcami z
    >> naprzeciwka
    >>
    > A nie powinno być tak, zeby nikt nie wypadał?

    tak się nie da - patrząc na wyprzedzanie bez widoczności śmiem twierdzić
    że i 30 poza zabudowanym to za dużo
    Ogólnie jestem przeciwnikiem ograniczeń - przymusu zapinania pasów nie
    rozumiem (choć sam i tak bym zapinał, głupi nie jestem), obowiązku
    świecenia w dzień też (choć faktycznie sam widzę że teraz auto bez
    świateł nie istnieje - kiedyś wypatrywało się wszystkiego na drodze,
    teraz tak się przyzwyczaiłem do tego że każdy ma światła, że czasem
    dopiero po chwili dociera do świadomości że ktoś po prostu zapomniał
    włączyć)


    >>> Z ciekawosci - jezdzisz po zakretach z predkosciami znakowymi?
    >>
    >> z prędkościami znakowymi jeżdżę jak wracam z ciężkiej nocki w pracy
    >> albo jak przez tydzień pracuję po 16h dziennie. W pozostałym czasie
    >> jeżdżę 'z prędkością bezpieczną' (co nie oznacza że to się nie
    >> pokrywa, w mieście jeżdżę jak inni, na autostradzie szybciej)
    >>
    > A dlaczego ze znakowymi po pracy?

    bo jestem zmęczony i czuję że mam opóźnioną reakcję. Wtedy to nawet na
    ograniczeniu do 140km/h jadę 90...

    >> ale niestety o sytuacjach ekstremalnych na kursie czy egzaminie
    >> praktycznie nic nie ma - postawiłbym nawet tezę, że przez to jest
    >> więcej wypadków niż przez nadmierną prędkość
    >>
    > Zgoda.
    > Aczkolwiek nie wiem jak wyglada kurs w ostatnich latach - moge sie tylko
    > domyslac.

    ja też nie wiem, ale wątpię czy coś się zmieniło. Z tego co słyszałem
    zawraca się głowę kursantowi zmianą biegów przy określonych obrotach -
    rozumiem że warto powiedzieć o jeździe eko, ale jakie to ma znaczenie
    dla bezpieczeństwa...


    > Bo niestety nic nie zastąpi godzin spedzonych za kierownicą.
    > Szkolenia pomagaja ale doswaidczenie jest bardzo bardzo wazne.

    mi dużo dał do myślenia pierwszy aquaplaning i przesunięcie w bok o pół
    metra na prostej drodze oraz obrót na śniegu. Jakbym jeździł jak
    kapelusz to pewnie bym tego nie odczuł, a wtedy w sytuacji
    ekstremalnej...na kursie nie mówili że mogą takie wystąpić ;)

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: