eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowiekaRe: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Date: Mon, 16 Mar 2015 22:11:30 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 63
    Message-ID: <me7gsj$pri$1@dont-email.me>
    References: <55052552$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3alb$hjh$1@dont-email.me> <me3dvj$tap$1@node2.news.atman.pl>
    <550573e7$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3s9f$c67$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <me490n$1tg$1@usenet.news.interia.pl> <me4cii$smf$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <me4sbe$euf$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <me6l2k$una$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <me74ai$222$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 16 Mar 2015 21:10:43 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="c6efb3f84f12882342fdda80bd8394e4";
    logging-data="26482";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19pYj0S5KZY1zcVT4+zUHhf"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Cancel-Lock: sha1:T363rTm4G+mpJTGhyJK4lk7sbTU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557828
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-16 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...
    >
    >>>> ale wypadki dlaczego? takiego jak na filmiku w ogóle nie biorę pod
    >>>> uwagę, ew. sprawdzam jakość asfaltu i barier oddzielających pasy ;)
    >>>>
    >>> Zaraz, zaraz - jak bedzie bariera i samochody zamiast na drugi pas
    >>> beda wpadac na barierke to jest ok?
    >>
    >> tak, jest ok bo nie idą na czołówkę z niewinnymi rajdowcami z
    >> naprzeciwka
    >>
    > A nie powinno być tak, zeby nikt nie wypadał?

    tak się nie da - patrząc na wyprzedzanie bez widoczności śmiem twierdzić
    że i 30 poza zabudowanym to za dużo
    Ogólnie jestem przeciwnikiem ograniczeń - przymusu zapinania pasów nie
    rozumiem (choć sam i tak bym zapinał, głupi nie jestem), obowiązku
    świecenia w dzień też (choć faktycznie sam widzę że teraz auto bez
    świateł nie istnieje - kiedyś wypatrywało się wszystkiego na drodze,
    teraz tak się przyzwyczaiłem do tego że każdy ma światła, że czasem
    dopiero po chwili dociera do świadomości że ktoś po prostu zapomniał
    włączyć)


    >>> Z ciekawosci - jezdzisz po zakretach z predkosciami znakowymi?
    >>
    >> z prędkościami znakowymi jeżdżę jak wracam z ciężkiej nocki w pracy
    >> albo jak przez tydzień pracuję po 16h dziennie. W pozostałym czasie
    >> jeżdżę 'z prędkością bezpieczną' (co nie oznacza że to się nie
    >> pokrywa, w mieście jeżdżę jak inni, na autostradzie szybciej)
    >>
    > A dlaczego ze znakowymi po pracy?

    bo jestem zmęczony i czuję że mam opóźnioną reakcję. Wtedy to nawet na
    ograniczeniu do 140km/h jadę 90...

    >> ale niestety o sytuacjach ekstremalnych na kursie czy egzaminie
    >> praktycznie nic nie ma - postawiłbym nawet tezę, że przez to jest
    >> więcej wypadków niż przez nadmierną prędkość
    >>
    > Zgoda.
    > Aczkolwiek nie wiem jak wyglada kurs w ostatnich latach - moge sie tylko
    > domyslac.

    ja też nie wiem, ale wątpię czy coś się zmieniło. Z tego co słyszałem
    zawraca się głowę kursantowi zmianą biegów przy określonych obrotach -
    rozumiem że warto powiedzieć o jeździe eko, ale jakie to ma znaczenie
    dla bezpieczeństwa...


    > Bo niestety nic nie zastąpi godzin spedzonych za kierownicą.
    > Szkolenia pomagaja ale doswaidczenie jest bardzo bardzo wazne.

    mi dużo dał do myślenia pierwszy aquaplaning i przesunięcie w bok o pół
    metra na prostej drodze oraz obrót na śniegu. Jakbym jeździł jak
    kapelusz to pewnie bym tego nie odczuł, a wtedy w sytuacji
    ekstremalnej...na kursie nie mówili że mogą takie wystąpić ;)

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: