  • Data: 2020-09-17 15:32:57
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-09-17 o 10:04, Myjk pisze:

    >Nieskończenie łatwiej jest kontrolować emisję w kilku dużych
    >elektrowniach, niż w dziesiątkach milionów pojazdów.

    Nie wiadomo. Przyjdziesz na kontrole - to bedzie tyle ile trzeba :-)

    Albo wylacza elektrownie, i zaraz przybiegnie minister ustalac warunki
    wlaczenia i nasylania kontroli.
    Albo wcale nie bedzie przybiegal, bo jak to elektrownia "panstwowa",
    to ustalą na dlugo przed wyłączeniem, bo suweren zyczy sobie pradu :-)

    No i jeszcze mozna elektrownie wylaczyc, prad z Bialorusi czy Ukrainy
    ciagnac, i nie pytac sie gdzie maja komin :-)

    J.