  • Data: 2020-09-18 17:36:58
    Temat: Re: Kolejny wypadek według tego samego scenariusza
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 18 września 2020 o 16:47:47 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    ek-w-raciborzu-kierowca-busa-potracil-trzy-nastolatk
    i-na-pasachwideo/
    przypadku) mogły wejść. Drugi baran jadący innym pasem na nie najezdza. Gdyby
    pierwszy baran użył zgodnie z przepisami sygnału dźwiękowego żeby je ostrzec żeby nie
    wchodziły tylko poczekaly nic by się nie stało.

    nie jest o tym jednym zdarzeniu. On nie jest o żadnym takim zdarzeniu. Jest o
    zdarzajacej się sytuacji że jest kilka czy kilkanaście oczu i nic to nie daje bo są
    ofiary w ludziach. Takiej sytuacji nie da się zmienić wprowadzając kolejne coraz
    ostrzejsze prawo dla kierowców. Musi być zmiana systemowa obejmująca w pierwszej
    kolejności pieszych a potem kierowców. Ale ta zmiana nie może polegać na daniu super
    prawa pieszym bez dawania im zapasowych żyć.
    jeszcze potem z okna na główkę wypadłeś.
    > Kiedy piszesz te pierdoły to tylko wszystkich utwierdzasz w przekonaniu,
    > że napisałeś pierdołę i jak zawsze próbujesz to zatuszować obrażaniem
    > innych i zmianą tematu.
    >
    > Nie chcę się kolejny raz przepychać z tobą o to, kto jest głupszy, ale
    > życzę ci, aby cię pierdolnął jakiś samochód na przejściu. Nie życzę ci
    > śmierci, ale żeby ci przetrącił kulasy. Może wtedy zrozumiesz gdzie leży
    > problem "kierowcy kontra piesi na przejściu". Na to, że zmądrzejesz z Tobą jak z
    kawałami o milicjantach. Nie ma kawałów o milicjantach bo wszystkie kawały to prawda.
    Za prawdę chcesz się gniewać? Głupi i chamski jesteś jak ostatni wieśniak. Głupi bo
    nie rozumiesz co czytasz a chamski bo nie zrozumiałeś co czytałeś a pyskujesz.