    From: Saiko Kila <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kompakty kontra smartfony.
    Date: Thu, 3 Jan 2013 19:39:27 +0100

    Proces Janko Muzykant <j...@w...pl> zwrócił błąd:

    > Obserwator świata. Wszyscy bez wyjątku, którzy nie jarają się szopami,
    > nie nazywają siebie artystami i nie udają, że się znają, chcą po prostu
    > zrobić pstryk, a potem pokazać szybko innym. Dawniej używano do tego
    > poczty, potem picasy, teraz fejsa.

    Jest jeszcze opcja - na pamiątkę. Bez pokazywania obcym szybko albo w
    ogóle. Wśród moich znajomych bardzo popularna. Owszem, pokazuje się,
    albo oglądając w domu, albo dając np. płytkę CD, czasem po roku... Tak że
    to "Wszyscy bez wyjątku, którzy" to nieprawda.

    Poza tym FB staje się niemodny, i wiele osób go nie używa aktywnie.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.