  • Data: 2011-05-10 14:10:12
    Temat: Re: Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-10 16:00, Tytus pisze:

    > Wtedy beda po wiedensku, jajka w sensie...

    I dobrze, troszke cesarsko-krolewskiego stylu jest w tym wieku bardziej
    niz na miejscu.

    > "Bartek"

    Nia znam goscia, czym jezdzi?

    > I fiatow koniecznie dodaj fiaty...

    Na fiaty to mi jeszcze brakuje efektu, trza by scorpiona abo yosimure i
    jakies diody...

    > *** Sam mam ciężko tyrać na ulotny zachwyt skąpo ubranych kobiet?
    >
    > Wzrok juz nie ten nie ma czasu na ogladanie sie...

    To one maja patrzec, Ty masz tylko zaszczycac spojrzeniem, abo nie
    zaszczycac.

    > Zrobmy tak - Ty lansuj sie za nas dwoch na miescie

    Za dwoch? ja juz za 4 robie.

    > ja dorobie
    > historie.

    Nie bedzie mi zaden Hondziarz dorabial, co to to nichuja!

    KJ