  • Data: 2021-05-27 19:59:30
    Temat: Re: Kontakty w Androidzie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2021 o 00:29, ii pisze:

    > Ty pierdolisz. Jest oczywiste, że prędzej czy później włamie się bo
    > korzystasz z usług które są atakowane.

    Srane. Nie masz widać bladego pojęcia o czym piszesz.

    > No toć właśnie o tym mowa, że z tej chmury mogą wyciec wszystkie dane
    > tak jak wyciekają z FB. Chyba, że nie zasilisz to nie wyciekną.

    Przecież, czy to Srajfon czy Andek, to i tak jest jakieś konto z danymi.

    > To co za g..o tam masz?

    Nie dotarło? Kontakty i zdjęcia śrubek :)

    > No ja rozumiem. Nawet swego czasu rozważałem koncepcję takiego
    > rozproszonego systemu kontaktów. Znaczy niech wszyscy wymieniają się
    > pewnymi skojarzeniami a nie, że trzeba gdziekolwiek szukać telefonu.

    Widać że nadal nie łapiesz funkcji kontaktów. Zwykłe zapiski numerów
    telefonów, które używam.

    > K...a, przecież to nikogo nie obchodzi. A Android jest do d..y.

    > Tu raczej chodziło o to by z domu nie wychodzić.

    No to musisz być w czarnej dupie, skoro operator MUSI przechowywać...W
    CHMURZE Twoje dane logowań przez 5 lat i wykonanych połączeń. Wszystkie
    numery jak na dłoni :D Zgodnie z tym co piszesz, jeśli ta baza wycieknie
    (bo jest ponoć non stop atakowania i na pewno ktoś się włamie) to
    pójdziesz się chyba powiesić bo każdy wtedy będzie mógł to wykorzystać,
    gdzie dzwonisz, gdzie włazisz i czego używasz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>