  • 1. Data: 2021-05-21 13:24:19
    Temat: Kontakty w Androidzie
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    W nowym telefonie wpisuję kontakty. Przy kolejnym system mnie informuje, że
    nazwisko jest za długie! To jakaś paranoja. Czy programiści Androida to sami
    kretyni?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-05-21 21:22:47
    Temat: Re: Kontakty w Androidzie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.05.2021 o 13:24, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > W nowym telefonie wpisuję kontakty. Przy kolejnym system mnie informuje,
    > że nazwisko jest za długie! To jakaś paranoja. Czy programiści Androida
    > to sami kretyni?

    Zmień zapis kontaktu z karty SIM na zapis w telefonie i przeproś Androida.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-05-22 13:32:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 May 2021 21:22:47 +0200,
    LordBluzg(R)<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Zmień zapis kontaktu z karty SIM na zapis w telefonie i przeproś
    > Androida.

    Za co? Że idiota programista stworzył ekosystem i GUI z kontekstu
    którego nie można się zorientować czego konkretnie błąd dotyczy?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2021-05-22 19:51:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.05.2021 o 13:32, Marek pisze:

    > Za co? Że idiota programista stworzył ekosystem i GUI z kontekstu
    > którego nie można się zorientować czego konkretnie błąd dotyczy?

    Ke? To Android ma informować usera/kretyna, który wybrał sobie zapis na
    SIM i zapomniał, że SIM ma ograniczenia? Generalnie jest wcześniej
    pytanie, czy user chce używać SIM czy telefonu do zapisywania kontaktów
    ale user nie czyta, olewa, a potem się dziwi dlaczego sam się okazał
    kretynem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2021-05-22 22:01:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-05-22 o 19:51, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > pytanie, czy user chce używać SIM czy telefonu do zapisywania kontaktów
    > ale user nie czyta, olewa, a potem się dziwi dlaczego sam się okazał

    Nie on jeden. :-)
    Podpowiedź w stylu zapisuj kontakty na telefonie uważam za głupotę.
    Telefon mu padnie, kartę włoży do drugiego i będzie zdziwiony
    że brak kontaktów.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2021-05-22 22:34:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.05.2021 o 22:01, RadoslawF pisze:

    > Nie on jeden. :-)
    > Podpowiedź w stylu zapisuj kontakty na telefonie uważam za głupotę.
    > Telefon mu padnie, kartę włoży do drugiego i będzie zdziwiony
    > że brak kontaktów.

    Jeśli nadal będzie kretynem i nie zrobi wcześniej kopii lub nie zezwoli
    na synchronizację z google :]

    Osobiście używam synchro z kontem Google i w zasadzie zapisuję kontakty
    w Google i w piździe mam zdziwienie jak mi telefon padnie, łącznie z
    fotkami :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2021-05-22 23:37:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-05-22 o 22:34, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Osobiście używam synchro z kontem Google i w zasadzie zapisuję kontakty
    > w Google i w piździe mam zdziwienie jak mi telefon padnie, łącznie z

    Powierzać swoje kontakty i dane obcym serwerom to też głupota.
    Ale ja truskawki cukrem a nie jak wszyscy.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2021-05-23 09:15:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.05.2021 o 23:37, RadoslawF pisze:

    > Powierzać swoje kontakty i dane obcym serwerom to też głupota.

    W sumie robisz to za kazdym razem, dając zezwolenie na dostęp,
    instalując aplikację, która tego wymaga. Bardziej ufam producentowi
    Andka, który w sumie i tak ma już dostęp z defaultu niż innym a w ogóle
    nie trzymam w smartfonie wrażliwych danych :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 9. Data: 2021-05-24 21:02:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-05-23 o 09:15, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > Andka, który w sumie i tak ma już dostęp z defaultu niż innym a w ogóle
    > nie trzymam w smartfonie wrażliwych danych :)

    Nie instaluje dziwnych aplikacji które wymagają dostępu do wszystkiego.
    Ale co innego jak coś ci dane wykradnie z twojego urządzenia
    a co innego jak sam je udostępnisz w chmurze i popłyną z chmury.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2021-05-24 22:11:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.05.2021 o 21:02, RadoslawF pisze:
    [...]
    > Nie instaluje dziwnych aplikacji które wymagają dostępu do wszystkiego.

    Wystarczy Messenger, Łatsap itp. Tym akurat nie wierzę :)

    > Ale co innego jak coś ci dane wykradnie z twojego urządzenia
    > a co innego jak sam je udostępnisz w chmurze i popłyną z chmury.

    Bez znaczenia. W obu przypadkach jest to kradzież, bo w chmurze
    niczego/nikomu nie udostępniam. To takie samo konto jak konto poczty czy
    banku.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>