    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konwersja halogenów do HID
    Date: Tue, 23 Nov 2010 08:56:45 +0100

    W dniu 2010-11-22 22:27, Arbiter pisze:
    (...)
    > gdybyś się przyczepił do HIDa w FF to bym Cię jeszcze zrozumiał, bo sam nie
    > jestem przekonany do takich rozwiazań

    To nie jest czepianie się, tylko stwierdzenie faktu.

    > ale akurat samopoziomowanie białkowe jest najskuteczniejsze i z tym chyba
    > nie podyskutujesz.

    O właśnie - nie podyskutuję, ponieważ tak uważasz i już. Niestety
    uważam wręcz przeciwnie i nawet podoba mi się podejście producentów,
    którzy eliminują możliwość korekty wysokości świateł (czy jak to
    zwał).

    > Mówie o swojej sytuacji gdzie używam tego na bieżąco a
    > nie jak 99,9% kierowców którzy raz ustawią i jezdza.

    Nie interesuje mnie Twoja sytuacja - świat nie jest złożony z
    perfekcyjnych organizmów białkowych sterujących garażowymi wynalazkami.

    > i tak mamy i tak mamy. Ja robię stronę bo chciałem troche doświadczeń
    > pokazać które zrobiłem. A niestety na wielu forach w PL wiedza o xenonach
    > jest "autoświatowa" czyli "musisz mieć spryskiwacze i poziomowanie"

    A co, zaprzeczysz temu, że spryskiwacze i poziomowanie jest
    obowiązkowe, a znakomita większość przeróbek nadaje się natychmiast do
    utylizacji uzupełnionej mandatem + zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego?
    Twoje przeróbki też pod to podpadają.