  • Data: 2020-05-25 09:31:47
    Temat: Re: Korki na granicach
    Od: "BaX" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" <n...@e...com> napisał w wiadomości
    news:ra8ovp$gdj$1$horizn@news.chmurka.net...

    > Czyli prosty wniosek, ci co zarabiaja wiecej bo zechcialo im sie uczyc i
    > wybrali taki, a nie inny fach tudziez zalozyli firmy to zwykli
    > zlodzieje/janusze. Bo przeciez skoro ja nie mam, a inny ma to na pewno
    > ukradl i trzeba mu zabrac.

    Ale kto Ci broni zarabiać? Zarabiaj jak umiesz, każdy ma prawo zarabiać ale
    nie rozumiem dlaczego jęczysz, że ludzie którzy pracują na etatach część
    tego co oddają państwu dostają spowrotem, zresztą właściciele firm też
    dostają. Przy okazji znasz takiego "biznesmena", nawet jednego, który
    zrezygnował z jakiegoś "plusa"?