  • Data: 2020-05-25 09:42:14
    Temat: Re: Korki na granicach
    Od: "BaX" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" <n...@e...com> napisał w wiadomości
    news:ra8ovp$gdj$1$horizn@news.chmurka.net...

    > Czyli prosty wniosek, ci co zarabiaja wiecej bo zechcialo im sie uczyc i
    > wybrali taki, a nie inny fach tudziez zalozyli firmy to zwykli
    > zlodzieje/janusze. Bo przeciez skoro ja nie mam, a inny ma to na pewno
    > ukradl i trzeba mu zabrac.

    Jeszcze jedno, przez ostatnie naście lat jak wynika z obserwacji największe
    biznesy zrobili ci co mają wykształcenie "zawodowe", dorobili się fortun np
    na handlu samochodami i częsciami "używanymi" - o to tak w temacie grupy,
    prawdziwe wykształcenie jest w cenie w konkretnych branżach np. IT ale jak
    już napisał ktoś wcześniej np. wykształcenie asystenta w sądzie jest warte
    tyle co pracownika na kasie w markecie.