    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koszt przejechania 100km
    Date: Mon, 12 Aug 2019 07:07:21 +0100

    W dniu 11.08.2019 o 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Ok, w to jestem w stanie uwierzyc.
    > :)
    > No ale rozmawiajmy o normalnych predkosciach a nie jakichs chwilowych 200
    > na godzine.

    no to przy jeździe nie po mieście różnica nie była duża (0,5l/100km,
    często mniej) - ale być może to przez mój, specyficzny wtedy styl jazdy

    > Masz po prostu wygórowane wymagania...
    > nie przecze ze zapewne da sie zrobić auto bardziej komfortowe od octavii
    > i odpowiednio drozsze ale czy to bedzie rozwiazanie optymalne finansowo?

    Wtedy dość często robiłem 400-700km dziennie, a do dobrego łatwo się
    przyzwyczaić... no a jak po trasie >1000km wysiadasz z auta i
    stwierdzasz, że wracasz usiąść odpocząć, to musi być wygodne
    Teraz prywatnym autem robię mało km, mam "taczkę" z 2.0 tdi i mi to nie
    przeszkadza ;). Ale w służbowym aucie, którym jakby nie patrzeć robię
    3000-4000km chciałbym mieć wygodniejsze fotele (i tu np. widzę dużą
    przewagę Vito nad Scudo czy Expertem)

    > W kwestii wygody - w jednym z odcinków zakupu kontrolowanego miłosnik bmw
    > przyszedł kupic kolejna bmw. Wyjechał citroenem c5 :))))\

    no BMW takie komfortowe nie jest (w sensie zawieszenia, bo foteli
    lepszych jeszcze nie miałem)

    Lukasz