  • 41. Data: 2016-08-22 13:08:32
    Temat: Re: Kradzieże katalizatorów
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 11:41, Dman666 pisze:

    > Nie robi. W styczniu stracilem kata, zglosilem, po tygodniu (!!!) dostalem pismo o
    umorzeniu z powodu wiadomego.
    > Operacja nie zdziwila tlumikarzy, ktorzy znaja temat bo co chwila ktos na Harfowa
    przyjezdza z tym problemem.
    > Policjant spisujacy zeznanie powiedzial, ze mieli nagranie z monitoringu: jeden na
    czatach, drugi rzuca koc pod auto i elektrykiem odcina w ciagu niecalych 2 minut. W
    jednej komendzie maja srednio 3-4 zgloszenia w miesiacu (a ile jest nienotowanych to
    nie wiadomo).

    A z których to tak prosto można w 2 minuty wytargać?
    U mnie mam zespolony z kolektorem wydechowym pod maską.

    --
    Irokez

  • 42. Data: 2016-08-22 18:21:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > On juz nikogo za 4 zlote nie zatrudni. 99% takich firm jest do likwidacji. Zostana
    tylko wyspecjalizowane w przewozeniu pieniedzy albo ochrony waznych obiektow,
    rafineri na przyklad. Reszta ubeckich firm jest do likwidacji. Czesc bedzie dzielnie
    walczyla o rynek klienta indywidualnego. Ale beda musialy zejsc z cena za ochrone
    domkow, malych firm, mieszkan.

    Mylisz się.
    Rencistę czy emeryta zatrudni na czarno i minimalna stawka
    nic im nie pomoże, zgadzają się na jego warunki i dorobią
    do emerytury lub nie dorobią.

  • 43. Data: 2016-08-22 19:41:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie myle sie. Moze i cos takiego sie pojawi ale to bedzie margines. Na dodatek
    zatrudnieni na czarno sami anonimowo powiadomia pip. Sami sie wybronia chociazby
    dlatego ze pip ma chronic pracownika a nie pracodawce. Powiedza ze dali dane i juz
    drugi miesiac czekaja na umowe. Dostali zaliczki 4 zlote za godzine i czekaja na
    wyrownanie. Nikt w takiej sytuacji pracownika nie ukarze bo nie ma za co. Masz
    jeszcze jakis pomysl na mozliwosc zatrudnienia na czarno albo legalnie w ochronie
    pracownika za 4zlote na godzine?

  • 44. Data: 2016-08-22 21:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Mam nadzieję, że to było nie do mnie, tylko Zenka i jakoś tak
    > przypadkowo pod moim postem?

    Oczywiście.

  • 45. Data: 2016-08-22 21:27:59
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    jeszcze jakis pomysl na mozliwosc zatrudnienia na czarno albo legalnie w ochronie

    Srutututu, tak jak teraz wszyscy zgłaszają do pip, że sa na czarno.
    Tych zgłaszających jest margines.

  • 46. Data: 2016-08-22 22:15:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz nie zglaszaja bo nie pracuja na czarno z legalna stawka 4 zlote na godzine.
    Teraz na umowach smieciowych nie ma stawki minimalnej. Ktos sie godzi pracowac za 50
    groszy na godzine to jego sprawa. Od nowego roku sie zmienia i nie ma nizszej stawki
    niz 13 zlotych na godzine brutto. Dotyczy rowniez umow smieciowych.

  • 47. Data: 2016-08-22 22:19:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    ---
    Przecież te umowy nie są tylko na godziny

  • 48. Data: 2016-08-22 23:39:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale da sie przeliczyc na godziny. Tak jak etat. Miesieczne wynagrodzenie iles tam.
    Ale to iles tam teraz na etacie nie moze wynosic mniej niz mimimalne wynagrodzenie.
    Latwo policzyc ile jest godzin jesli ktos pracuje piec dni w tygodniu. Odnosze
    wrazenie ze akceptujesz 4 zl za godzine placona przez ubeckie firmy niewolnikom.
    Niewolnicy w ochronie pracuja po 250 godzin w miesiacu. To nie sa mlodzi ludzie.
    Chcialbys zeby Twoj ojciec w ten sposob skracal sobie troche zycia jakie mu zostalo?
    Zdaje sobie sprawe ze do bycia portierem nie trzeba super kwalifikacji. To prosta
    praca. Polega na wydaniu kluczy, na fajrant pozamykaniu wejsc. Po zamknieciu co dwie
    godziny obejsciu budynku z odhaczaniem sie karta w centralkach instalacji alarmowej.
    Proste czynnosci. Jak dostana netto dyche na godzine to beda pracowali nie 250 godzin
    w miesiacu a sto. W ten prosty sposob nie ubedzie a powstanie bardzo duzo nowych
    miejsc pracy. A najlepsze jest to ze nic drozej nie bedzie bo za te same pieniadze co
    sa teraz na ochrone wydawane da sie to zrobic. Przy okazji wplywy do budzetu beda
    wyzsze bo umowy smieciowe sa opodatkowane podatkiem dochodowym i obciazone skladkami
    na zus i nfz.

  • 49. Data: 2016-08-22 23:46:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Aug 2016 14:39:59 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jak dostana netto dyche na godzine to beda pracowali nie 250 godzin w miesiacu a
    sto.

    Jak będą dostawali 10zł/h to będą pracowali nadal 250h, no może zejdą do 200h.

  • 50. Data: 2016-08-22 23:49:44

    Mon, 22 Aug 2016 23:46:53 +0200, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Mon, 22 Aug 2016 14:39:59 -0700 (PDT), w
    om>, Zenek Kapelinder

    > Jak będą dostawali 10zł/h to będą pracowali nadal 250h, no może zejdą do 200h.

    A przepraszam -- pomyliłem się. Zatrudni się nie-emerytów, którzy dostaną
    dodatkowe obowiązki :).