eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrematoriumRe: Krematorium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.095160182105.s
    lubice.vectranet.pl!not-for-mail
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krematorium
    Date: Wed, 20 Nov 2024 21:50:50 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <vhli38$o5e$1@news.chmurka.net>
    References: <vhkvst$2k5o4$1@news.icm.edu.pl> <vhl9oo$lmp$1@news.chmurka.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 20 Nov 2024 20:50:48 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="nadir";
    posting-host="095160182105.slubice.vectranet.pl:95.160.182.105";
    logging-data="24750";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:PB0DeMHMYRIBDcGTYX2Ic99xKvQ=
    sha256:QFeUGmG+mRAZNS5JNdsEl6Lir9w2p5I2phRFlf4APvs=
    sha1:+uT+GxKT8hYE7NR5j5DVCnPXW+o=
    sha256:XFV6Usir6XW4PvetJa/6j3ymM4Wfxd2kBnkBGbk4RW0=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <vhl9oo$lmp$1@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726174
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.11.2024 o 19:28, io pisze:

    > Ale, że prąd zablokował autorowi i czytelnikom myślenie?

    Czego nie zrozumiałeś w:
    "To elektroniczne drzwi Tesli Model Y mogły być winne temu, że
    pasażerowie zostali uwięzieni wewnątrz pojazdu elektrycznego. ,,Nie można
    było otworzyć drzwi" - powiedział Rick Harper, który uratował piątą
    pasażerkę, w wywiadzie dla Toronto Star. Harper dodał, że nie zdawał
    sobie sprawy, że w środku są uwięzieni inni pasażerowie, ponieważ dym
    był tak gęsty.
    [...]
    Władze wciąż prowadzą dochodzenie w sprawie wypadku i pożaru.
    Elektroniczne drzwi używane przez Teslę i innych producentów samochodów
    wymagają zasilania do otwarcia.

    Tesla, której szefem jest Elon Musk, ma już historię uwięzionych
    pasażerów w autach bez zasilania. Chociaż większość samochodów Tesli
    jest wyposażona w ręczne dźwignie otwierające drzwi, to te środki
    awaryjne były krytykowane za to, że są źle zaprojektowane. Większość
    właścicieli - a na pewno spanikowanych pasażerów - może nie zdawać sobie
    sprawy, że takie dźwignie istnieją i gdzie się znajdują.

    Co więcej, w szczególności w przypadku Modelu Y, *nie wszystkie pojazdy
    są wyposażone w ręczne zwalnianie tylnych drzwi, jak ostrzega Tesla w
    instrukcji obsługi samochodu* Nie jest jasne, czy Model Y biorący udział
    w wypadku był wyposażony w funkcję awaryjną."

    Tak to wygląda:
    https://www.tesla.com/ownersmanual/modely/pl_pl/GUID
    -AAD769C7-88A3-4695-987E-0E00025F64E0.html
    Ile osób, które nawet czasem są pasażerami takiej Tesli ma dostęp do tej
    wiedzy?

    Elektryczny hamulec pomocniczy oraz elektrycznie otwierane drzwi z
    poukrywanymi mechanizmami awaryjnego otwierania, to zbrodnia. I nie
    ważne czy to w samochodzie elektrycznym czy spalinowym.
    Ale co może o tym wiedzieć gość w pseudo samochodzie z pseudo drzwiami?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: