    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kryptowaluty
    Date: Tue, 18 May 2021 11:09:17 +0200

    W dniu 14.05.2021 o 11:51, Roman Tyczka pisze:

    > I tak już blisko 12 lat, przy czym po drodze były już co najmniej ze 3
    > totalne zjazdy i wszystko powinno zgodnie z logiką piramid upaść, a tu
    > patrz, działa, cuda.

    Żadne cuda. Ot przedsięwzięcie trochę bardziej rozbudowane niż np kiedyś
    "Bezpieczna Kasa Grobelnego" bo na międzynarodowa skalę. ale jakby na to
    nie patrząc są to zasady działania oparte na bańce spekulacyjnej, a że
    nie ma praktycznie żadnej bazy to kiedyś musi pierdyknąć definitywnie.
    Jednym słowem "kopać" na niewielką skalę to żadne ryzyko ale kupować
    płacąc za to uznanymi przez wszystkich wartościami to już gruba przesada.