    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kryptowaluty
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.pecet
    Date: Fri, 21 May 2021 11:06:35 +0200

    On Fri, 21 May 2021 10:48:36 +0200, trybun wrote:

    > Jak mogłeś tak pomyśleć, gdy jest właściciel to bezpośrednio czy
    > pośrednio ktoś za to odpowiada, gdy takiego nie ma to pozostaje szukanie
    > wiatru w polu. Widzę  tu głosy że dla niektórych inwestycja w Bitcoin =
    > inwestycja w akcje firm na GPW,  głupszego absurdu chyba nikt nie jest w
    > stanie wymyślić.

    No jak?
    Kupujesz akcje i zarobisz, albo stracisz. Tak samo, jak z BTC.
    Ba - kupilesz, to jestes wlascicielem akcji, czyli wspolwlascicielem
    przedsiebiorstwa, wiec odpowiadasz ... sam przed soba? :-)

    Mozna tez zagrac GPW na instrumentach pochodnych, i do kogo chcesz
    potem pretensje miec?

    Albo mozna bylo kupic akcje Ideabanku, i co? I nic.

    Mozna tez bylo kupic obligacje Getbacku czy "swiadectwa" Amber Gold,
    tam rzekomi winni siedza, ale pieniedzy nie ma ..

    J.