  • 111. Data: 2021-05-21 17:25:32
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pioruns w...@w...com ...

    > Powinienes zostac doradca finansowym. Z twoim poziomem ekspertyzy
    > z pewnoscia zarobisz dla klientow miliony. ?

    Wyniki kiepskie ale za to jakie silne podstawy :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 112. Data: 2021-05-21 17:56:33
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 21.05.2021 17:25, Budzik wrote:
    > Użytkownik Roman Tyczka r...@h...you.spammer ...

    > Mozliwe ze fikcyjny.
    > A moze to kilka osób?

    Ja pierdolę... Naprawdę ciężko Ci się myśli?
    Raz, że napisałem wyżej "jego/ich" więc kurwa wiem, że może to kilka osób.
    Po drugie... skoro w sieci do dzisiaj są jego posty, realne, prawdziwe,
    opublikowane, zapisane na serwerach to chyba istniał/istnieli a nie był
    postacią fikcyjną, jak Robin Hood, chwytasz?

    --
    pzdr
    Roman

  • 113. Data: 2021-05-21 18:21:13
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 21/05/2021 16:25, Budzik wrote:

    > No to moze warto sprzedac i kupic jak bedzie kosztował 20-25k bo na to
    > sie zanosi.

    Taka spekulacje mozna sobie wykonywac srodkami do zabawy i do stracenia,
    ale nie srodkami przeznaczonymi na inwestowanie dlugoterminowe,
    szczegolnie dla kogos innego a nie dla siebie.
    Spekulacja i proby "timing the market" zazwyczaj sie koncza dla traderow
    calkowita utrata srodkow.

    Dzieciakom kupowalem Bitcoiny po cenach $100-1000, a wiec czy dzisiaj
    jest 20k czy 40k to nie ma wielkiego znaczenia, bo i tak do przodu
    dziesiatki tysiacy procent.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 114. Data: 2021-05-21 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pioruns w...@w...com ...

> [...]
    >
    > Dzieciakom kupowalem Bitcoiny po cenach $100-1000, a wiec czy
    > dzisiaj jest 20k czy 40k to nie ma wielkiego znaczenia, bo i tak

    Nie ma problemu, to była tylko luzna uwaga.
    I tak nalezy pogratulować swietnego ruchu te kilka lat temu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 115. Data: 2021-05-21 19:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > realne, prawdziwe, opublikowane, zapisane na serwerach to chyba
    > istniał/istnieli a nie był postacią fikcyjną, jak Robin Hood,

    :)
    Czasami widac ciezko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 116. Data: 2021-05-21 19:33:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już niejednego za to posadzili.

    -----

  • 117. Data: 2021-05-21 19:39:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak z ciekawości: rowerem jakiej marki (o jakiej wadze) jeździły?
    Bo wiesz, bogatemu trudno bronić zakupu starej single malt czy bitkojnów, jego hajs i
    na kefir z bułkami zostanie.
    Myślisz ze w historii nie było tatusiów, co 40% pensji "inwestowali" powiedzmy w
    znaczki, a dziecko nie miało łyżew i porządnej
    czapki?

    -----

  • 118. Data: 2021-05-21 19:40:48
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 21/05/2021 18:00, Budzik wrote:

    > Nie ma problemu, to była tylko luzna uwaga.
    > I tak nalezy pogratulować swietnego ruchu te kilka lat temu.

    Dzieki, ale nie trzeba mi gratulowac, tysiece ludzi zrobilo to samo, to
    zadne cudy. Wystarczy nie wysmiewac Bitcoina ze to kolejny "Amber Gold",
    tylko wziac powaznie pod uwage zalety i mozliwosci, jakie oferuje ta
    technologia. Bylo mnostwo czasu, dla kazdego, aby sie przygotowac,
    poczytac, i kupic. Doslownie 10 lat czasu bylo na manewry. Ale to i tak
    nie koniec, bo przez ostatnie 10 lat nadal sie nic nie zmienilo jesli
    chodzi o system dodruku pieniedzy przez banki centralne i tym samym
    wykradania kasy obywatelom. Kto nadal nic nie zrobil i siedzi w
    zlotowkach czy dolarach to traci niesamowite sumy co roku dzieki
    inflacji. Nawet zloto poszlo tylko +24% (w USD) w ostatnie 10 lat co nie
    pokrywa (lud ledwo) strat z inflacji (zalezy w jakim kraju kto zyje).

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 119. Data: 2021-05-22 07:46:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-21-maja-2021 o 12:05, pioruns pisze:

    > Banki nie moga zagarnac Bitcoina. To jest zdecentralizowany system i nie
    > da sie nim sterowac, staram sie to wytlumaczyc. Zdecentralizowany system
    > to nie jest to samo co demokracja. Demokracja w obecnej formie to
    > pokraka. Bitcoin tak nie dziala, poczytaj.

    TSUE stwierdzi że zdecentralizowany system sprzyja złoczyńcom ;-) i wyda
    zabezpieczenie a banksterka zastosuje swój system imitujący krypto i
    ludzie w to uwierzą.

    Tak będzie ;-)

  • 120. Data: 2021-05-22 07:48:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-21-maja-2021 o 18:21, pioruns pisze:
    > Dzieciakom kupowalem Bitcoiny po cenach $100-1000, a wiec czy dzisiaj
    > jest 20k czy 40k to nie ma wielkiego znaczenia, bo i tak do przodu
    > dziesiatki tysiacy procent.

    Sprzedaj póki są coś warte

    I kupuj nieruchomości ;-)