  • 1. Data: 2010-02-28 13:53:54
    Temat: Książka "Sztuka programowania wieloprocesorowego"
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Czytał już ktoś? Jakie opinie?

    http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/34786/sztuka-progra
    mowania-wieloprocesorowego.html

    w.

  • 2. Data: 2010-03-01 10:39:45
    Od: "h...@g...com" <h...@g...com>

    On Feb 28, 2:53 pm, Wojciech Muła
    <w...@p...null.onet.pl.invalid> wrote:
    > Czytał już ktoś? Jakie opinie?
    >
    > http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/34786/sztuka-progra
    mowania-wieloproc...

    > w.

    Mam oryginal. Ciekawa, choc mocno Java-centryczna. Bywaja bledy w
    zamieszczonych kawalkach kodu, wiec trzeba uwazac (i konsultowac z
    errata). _Wydaje_ mi sie, ze znalazlem (wlasciwie Relacy znalazl) blad
    w DEQueue, ktorego w erracie nie ma. Napisalem do autora, ten odpisal,
    ze sprawdzi i umilkl (minely ze 2 miesiace :).

  • 3. Data: 2010-03-02 08:47:41
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    "h...@g...com" <h...@g...com> wrote:

> [...]
    > w DEQueue, ktorego w erracie nie ma. Napisalem do autora, ten odpisal,
    > ze sprawdzi i umilkl (minely ze 2 miesiace :).

    Dziękuję. Zamówiłem, zobaczymy jaka będzie polska wersja.

    BTW, czy jestem męską szowinistyczną świnią, jeśli pierwszą rzeczą
    którą zrobiłem, było upewnienie się, że książki nie tłumaczyła kobieta? ;)

    w.

    --
    Kto ma włącznik do włączania, niechaj włącza!
    kto ma włancznik do włanczania, niechaj włancza!

  • 4. Data: 2010-03-03 15:47:42
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 1 Mar 2010 02:39:45 -0800 (PST), "h...@g...com"
    <h...@g...com> wrote:

    Czy ta książka będzie zrozumiała dla kogoś kto Jawy nie zna? Tzn. czy
    jest to bardziej teoretyczny opis tego, co oferuje Jawa, czy też
    wpierw jest teoria a przykłady ilustrują na ile mogą?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2010-03-04 08:01:43
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Tue, 2 Mar 2010 09:47:41 +0100, Wojciech Muła
    <w...@p...null.onet.pl.invalid> wrote:

    >BTW, czy jestem męsk? szowinistyczn? ?wini?, je?li pierwsz? rzecz?
    >któr? zrobiłem, było upewnienie się, że ksi?żki nie tłumaczyła kobieta? ;)

    Jestes. ANSI C R&K tlumaczyla kobieta i tlumaczenie jest znakomite.
    Jesli sie nie myle, pani Jowita Koncewicz-Krzemien (pisze z pamieci,
    ksiazki na oczy nie widzialem od ponad 10 lat).

    milego dnia, hej

  • 6. Data: 2010-03-04 08:46:24
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 2 Mar, 08:47, Wojciech Muła
> [...]
    >
    > BTW, czy jestem męską szowinistyczną świnią, jeśli pierwszą rzeczą
    > którą zrobiłem, było upewnienie się, że książki nie tłumaczyła kobieta? ;)

    Sądzę że kobiety znakomicie się nadają do programowania komputerów i
    tym bardziej mnie zdumiewa fakt, że jeszcze nigdy nie spotkałem dobrej
    programistki. To jakieś uprzedzenia kulturowe kobiet do kierunków mat/
    tech?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-03-04 08:49:15
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 4 Mar, 08:46, Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > tym bardziej mnie zdumiewa fakt, że jeszcze nigdy nie spotkałem dobrej
    > programistki. To jakieś uprzedzenia kulturowe kobiet do kierunków mat/

    Poprawka, jednak jedną spotkałem. Specjalizowała się w równaniach
    różniczkowych, zarówno rozwiązaniami teoretycznymi i procedurami
    numerycznymi.

  • 8. Data: 2010-03-04 19:35:55
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Maciej Pilichowski <P...@g...com> wrote:

    > Jestes. ANSI C R&K tlumaczyla kobieta i tlumaczenie jest znakomite.
    > Jesli sie nie myle, pani Jowita Koncewicz-Krzemien (pisze z pamieci,
    > ksiazki na oczy nie widzialem od ponad 10 lat).

    Ciekawe, bo ta sama pani tłumaczyła "Więcej perełek oprogramowania"
    Bentleya i zrobiła to tak fatalnie, że do dziś się boję. Nie mówiąc,
    że to dzięki tłumaczce Hoprcroftowego "Wprowadzenia do automatów"
    pani Greibach zamieniła się w pana Greibacha. :)

    w.

  • 9. Data: 2010-03-04 19:37:53
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

> [...]

    > Sądzę że kobiety znakomicie się nadają do programowania komputerów i
    > tym bardziej mnie zdumiewa fakt, że jeszcze nigdy nie spotkałem dobrej

    Być może wynika to z faktu, że nie tak znowu znakomicie nadają
    się do programowania. ;)

    w.

  • 10. Data: 2010-03-04 21:56:46
    Temat: Re: Ksika "Sztuka programowania wieloprocesorowego"
    Od: "Piotr Lipski" <a...@w...pl>

    > Jestes. ANSI C R&K tlumaczyla kobieta i tlumaczenie jest znakomite.
    > Jesli sie nie myle, pani Jowita Koncewicz-Krzemien (pisze z pamieci,
    > ksiazki na oczy nie widzialem od ponad 10 lat).

    mylisz się - "z angielskiego przełożyli Danuta i Marek Kruszewscy"

    PL