-
Data: 2014-12-10 16:19:42
Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Będący na pasie zewnętrznym.
Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
news:m61sva$3sm$1@usenet.news.interia.pl...
> On 2014-12-07 15:18, Jankol wrote:
>> Przestał być wjeżdżającym w momencie gdy zajął pas ruchu na rondzie
>> i jego kierunek jazdy jest zgodny z osią zajętego pasa.
> No wlasnie nie, tak nie jest.
Co nie jest ?
Przecież pytałeś się, cytuję :
"Jak tylko ocenisz kiedy przestal byc wjezdzajacycm - po 10? 20? 30
metrach? "
To ci odpowiedziałem jak wyżej.
> Gdyby tak bylo to mozna by bylo sie
> pakowac z podporzadkowanej przed pojazdy jadace glowna droga i w
> momencie kolizji to co - bedziesz tlumaczyl, ze najechanie bo ty juz
> byles na drodze? Bzdura. Wymusiles. O jakimkolwiek uprawnieniu mozesz
> mowic po jakis 50-100m od wjazdu jesli nikomu nie utrudniles ruchu. A na
> nieduzym rondzie te 50 metrow to jakis drugi zjazd albo i dalej.
Uprawnienia to mam natychmiast po zajęciu pasa zewnętrznego,
ale pod warunkiem, że nikt tym pasem nie jechał
(albo był wystarczająco daleko) i nikt nie zamierzał wjechać na ten pas.
>> Rozmiar nie ma znaczenia. Przepisy dotyczące pierwszeństwa są takie same dla
wszystkich
>> skrzyżowań (w tym również i dla rond) niezależnie od rozmiaru.
>
> No to patrz punkt pierwszy :)
Punkt pierwszy, gdzie ?
>> Jeżeli jest kolizja na rondzie przy zjeździe to znaczy, że będący na pasie
>> wewnętrznym wjeżdżał na zajęty pas zewnętrzny i doszło do zderzenia.
>> Winny jadący z wewnętrznego na zewnętrzny.
>
> Napisalem ci jak powinno dzialac rondo oraz to, ze z pewnoscia widzisz,
> ze tak wlasnie byc powinno dzialac.
> mk4
W tym wątku nie dyskutuję jak powinno działac rondo, tylko dyskutuję
jak należy jechać zgodnie z PoRD, więc uzasadniaj na podstawie PoRD.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie