  • Data: 2023-02-13 15:39:40
    Temat: Re: Kto mówi, że nie da się ładować w bloku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Feb 2023 07:19:10 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Prawidłowo, bo kto zapłaci za ten prąd z żarówki? Jeden zrobi, drugi,
    > trzeci, dwudziesty, a potem już co trzeci dzień, co drugi, codziennie w
    > nocy. Okaże się, że za "światło w piwnicy" wyjdzie więcej niż w całym
    > pionie :-D

    Juz sie tak okazywalo.
    Spoldzielnie montowały zarowki 24V, albo diode szeregową wstawialy.

    Przy czym jak ktos tam troche elektronarzedzi podlączy raz na miesiąc,
    to rachunku wysokiego raczej nie nabije.
    Wiec czego sie spoldzielnie boją - ktos zamrażarkę wstawil do piwnicy,
    czy farelke ... ale farelka to w mieszkaniu ma sens ...

    > Z elektrykami "pod blokiem" nie ma absolutnie żadnego problemu poza tym
    > - kto zapłaci za ładowanie?

    Gniazdek na razie nie ma, wiec pytanie skąd sie mają wziac.
    Spoldzielnia/wspolnota/miasto ma zainstalowac,
    czy na latarniach zainstalowac ?

    J.