  • 1. Data: 2023-02-10 00:05:51
    Temat: Kto mówi, że nie da się ładować w bloku
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    Hej,

    Podjeżdżam dzisiaj pod blok i widzę gościa ze szlifierką na trawniku a z
    7-mego piętra zwisa kabel do tej szlifierki.

    :-)

  • 2. Data: 2023-02-10 08:17:47
    Temat: Re: Kto mówi, że nie da się ładować w bloku
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-10 o 00:05, io pisze:
    > Hej,
    >
    > Podjeżdżam dzisiaj pod blok i widzę gościa ze szlifierką na trawniku a z
    > 7-mego piętra zwisa kabel do tej szlifierki.

    Po pierwsze on przy tej szlifierce urzędował,
    a ładowanie byłoby prawdopodobnie bez asysty
    i w nocy, więc to inny temat.

    A po drugie nie dodaje się końcówek fleksyjnych
    do liczebniów. 7-mego piętra? A może 7-go?
    Dlaczego trakujesz swoich rozmówców jak debili,
    którze nie potrafiliby przeczytać gdybyś napisał
    poprawnie, że z 7 piętra?

  • 3. Data: 2023-02-10 09:03:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Friday, February 10, 2023, 8:17:47 AM, you wrote:

    [...]

    > A po drugie nie dodaje się końcówek fleksyjnych
    > do liczebniów.

    Do czego?

    [...]

    > Dlaczego trakujesz swoich rozmówców jak debili,

    No właśnie...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2023-02-10 11:24:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Feb 2023 00:05:51 +0100, io wrote:
    > Podjeżdżam dzisiaj pod blok i widzę gościa ze szlifierką na trawniku a z
    > 7-mego piętra zwisa kabel do tej szlifierki.
    >
    > :-)

    Nie mowie nie - zawsze to jakies rozwiazanie, ale u mnie nie ma
    stalych miejsc przydzielonych. I na szerokosci klatki moze zaparkowac
    z 5-6 aut, a mieszkan 30.

    J.

  • 5. Data: 2023-02-10 12:14:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Hello cef,
    >
    > Friday, February 10, 2023, 8:17:47 AM, you wrote:

> [...]

    Jeśli sądzisz, że literówka jest tyle samo warta co
    taki błąd czy jakiś ordynarny ortograficzny
    (ktoś tu ostatnio z "choryzontem" wyskoczył, ale nie miałem
    czasu piętnować), to oczywiście możesz się tak poczuć.

  • 6. Data: 2023-02-10 13:50:14
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    cef w

    > Jeśli sądzisz, że literówka

    Litrówka, jeśli /jusz/ :)

    [...]

    Ale rozumiem Romana, zdolności psychofizyczne słabsze, więc czyta słowo po
    słowie (za jakiś czas pewnie będzie sylaby i literki składał)

    <https://obcyjezykpolski.pl/zdognie-z-nanjwoymszi-ba
    niadmai>
    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2023-02-10 18:18:54
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 10.02.2023 o 11:24, J.F pisze:

    > Nie mowie nie - zawsze to jakies rozwiazanie, ale u mnie nie ma
    > stalych miejsc przydzielonych. I na szerokosci klatki moze zaparkowac
    > z 5-6 aut, a mieszkan 30.

    No masz problem a gość poradził sobie.

  • 8. Data: 2023-02-10 18:22:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Feb 2023 18:18:54 +0100, io wrote:

    > No masz problem a gość poradził sobie.

    na trawnik mam wjechac, wzorem szlifierza? :-)

    Jest to jakis pomysl, ale jak sie spodoba, to za tydzien wolnego
    trawnika juz nie bedzie :-)

    W dodatku u mnie słupki chronia chodnik ... no tak, ale mozna sobie z
    nimi poradzic szlifierką :-)

    J.

  • 9. Data: 2023-02-11 02:08:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ts3u8g$3895t$1@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > Podjeżdżam dzisiaj pod blok i widzę gościa ze szlifierką na
    > trawniku a z 7-mego piętra zwisa kabel do tej szlifierki.

    Kiedyś chciałem wyszlifować maskę. Kupiłem szlifierkę oscylacyjną,
    potem za pół roku dwa przedłużacze 30m w promo, lakiery w spraju a
    potem wyjechałem z PL. Może kiedyś wrócę do tematu.

    Chyba mi nie utną kabla 230v bo zsunął się przed okno i kury przestały
    znosić jajka a pani domu dostała globusa ;)

    Mam kilku znajomków z prądem ale takie marmury pobudowali, że gdzie tam
    szpachlówką przykurzyć. Lepiej garaż wynająć na miesiąc.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 10. Data: 2023-02-11 10:42:54
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 10.02.2023 o 18:22, J.F pisze:

    > na trawnik mam wjechac, wzorem szlifierza? :-)

    Nie, ale stwarzasz problemy a nie rozwiązujesz je. Jakbyś chciał
    rozwiązać to byś poradził tak, jak poradził ten gościu.

    > Jest to jakis pomysl, ale jak sie spodoba, to za tydzien wolnego
    > trawnika juz nie bedzie :-)

    Nie wymyślaj, przedłużacz można w każdej chwili dociągnąć do dowolnego
    samochodu na parkingu.

    > W dodatku u mnie słupki chronia chodnik ... no tak, ale mozna sobie z
    > nimi poradzic szlifierką :-)

    Się w ogóle zastanawiam co on z tą szlifierką robił, ale ... jakoś tak
    poleciałem wtedy i nie zauważyłem, nawet filmu nie nakręciłem :-)