    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Który fotel mocniejszy
    Date: Tue, 4 Jun 2013 22:38:59 +0200

    Użytkownik "reader001" <no_spam@please> napisał w wiadomości
    news:51ae0850$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
    > tylko niepokoi mnie rozwiązanie "płynnej zmiany pochylenia oparcia w
    > stosunku do płaszczyzny siedziska", nie wiem w jaki sposób jest to
    > rozwiązane w tych fotelach ale zazwyczaj tam gdzie są ruchome części to
    > najszybciej coś się psuje, no i cena fotela, który mnie się podoba "Jowisz
    > Exclusive" jest większa niż tych co ja podałem ale gdyby wytrzymał 10 lat
    > mogę tyle zapłacić.

    Oparcie jest regulowane śrubą z boku jak w samochodzie. Jak działa mechanizm
    nie wiem bo go nie rozkręcałem. Cebronowskie fotele wg. mnie są ergonomiczne
    bo robią je ludzie co wiedzą co znaczy ergonomia siedzenia przez całe życie.
    Parę lat temu produkowali je w Wawie więc cena jest jak za produkt w głównej
    części polski.
    Oglądanie foteli na obrazkach w internecie to pomyłka zobacz siądź na jednym
    zobacz drugi będzie można zdecydować co jest solidniejsze bo pisać
    marketingowy bełkot to wszyscy potrafią.

    Łukasz