    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kufer monokey louis (motodetail)
    Date: Thu, 23 Apr 2009 00:56:12 +0200

    On Wed, 22 Apr 2009 22:19:43 +0200, Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    [...]
    > Lol, to mi wygląda na szukanie frajerów :) Kappa to kopia Givi a
    > Motodetail to kopia Kappy. Sprzedają to samo a każdy po drodze się
    > pożywi.

    Zapewnienie jakości kosztuje. Płacisz za to, że materiały idące od
    dostawców (pewnie tych samych) dla Givi są bardziej przesiewane niż
    dla Kappy. To nawet może być tak, że produkują dokładnie to samo w
    tej samej fabryce na tym samym sprzęcie, tylko Givi robią w tym samym
    czasie mniej bo więcej ludzi kontroluje surowce i wychodzące produkty,
    i jak coś jest nie tak to wraca na ponowną obróbkę. A Kappa potrzebuje
    większych problemów żeby coś cofnięto, i tyle. QA się przekłada na
    całkiem realne koszty dla fabryki i dostawców i muszą to sobie na
    czymś odbić.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik