  • 1. Data: 2009-04-22 06:02:59
    Temat: Kufer monokey louis (motodetail)
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    a) Kufer z logiem Louis (Moto-Detail) ma w pełni standardowy monokey czy
    jakiś prawie-monokey?
    b) rozumiem jest bardziej wytrzymały od produktów głodnych chińczyków?

    Pytanie:
    c) w związku ze światłem stopu, czy to jest jaka podwersja standardu
    monokey?

    Po prostu szukam jakiegoś systemu na dłużej (np. po zmianie moto w
    przyszłości)

  • 2. Data: 2009-04-22 06:12:06
    Temat: Re: Kufer monokey louis (motodetail)
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:
    > a) Kufer z logiem Louis (Moto-Detail) ma w pełni standardowy monokey czy
    > jakiś prawie-monokey?
    > b) rozumiem jest bardziej wytrzymały od produktów głodnych chińczyków?

    To jest oryginalna KAPPA z logo MotoDetail.

    > Pytanie:
    > c) w związku ze światłem stopu, czy to jest jaka podwersja standardu
    > monokey?

    he ? Monokey to system mocowania. Co ma do tego swiatlo stop ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-04-22 06:30:45
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > b) rozumiem jest bardziej wytrzymały od produktów głodnych chińczyków?

    godne polecenia, bardzo dobrze się spisuje, u mnie już przez pare lat.
    wytrzymałe, praktyczne, wygodne..

    --
    wiadro

  • 4. Data: 2009-04-22 06:52:34
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 08:02:59 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >a) Kufer z logiem Louis (Moto-Detail) ma w pełni standardowy monokey czy
    >jakiś prawie-monokey?

    sa (byly) dwa, jeden mial mocowanie shad, drugi monokey.
    ten opisany monokey jest na prawde monokey.

    >b) rozumiem jest bardziej wytrzymały od produktów głodnych chińczyków?

    nie sadze.

    >Pytanie:
    >c) w związku ze światłem stopu, czy to jest jaka podwersja standardu
    >monokey?

    W plycie monokey masz piejsce w ktorym sie mocuje zlacze elektryczne,
    druga czesc mocowana jest w kufrze i tyle.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-04-22 07:34:48
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    n...@s...com pisze:

    > sa (byly) dwa, jeden mial mocowanie shad, drugi monokey.
    > ten opisany monokey jest na prawde monokey.

    > nie sadze.
    Awiwa te rzeczy?

    > W plycie monokey masz piejsce w ktorym sie mocuje zlacze elektryczne,
    > druga czesc mocowana jest w kufrze i tyle.
    Właśnie tego sie spodziewałem. I ja stary yndzinier spodziewam się że
    jest to (miejsce, kształt) jakoś ujednolicone...
    Chyba nie wszystkie płyty monokey mają takie miejsce?

  • 6. Data: 2009-04-22 07:50:44
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 22 Apr 2009 08:52:34 +0200) ktos podajacy sie za n...@s...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > sa (byly) dwa, jeden mial mocowanie shad, drugi monokey.
    > ten opisany monokey jest na prawde monokey.

    Przy czym te z mocowaniem SHAD przychodza z adapterem, ktory pasuje na
    stelaze Givi z mocowaniem monokey.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 7. Data: 2009-04-22 08:25:24
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 22 Apr 2009 09:34:48 +0200) ktos podajacy sie za Jacek Czerwinski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Awiwa te rzeczy?

    Mam dwa kufry motodetail (z mocowaniem SHAD) i jeden givi. Moim zdaniem jakosc
    jest OK, nie jest to givi, ale daja rade. W tej cenie nic lepszego nie znajdziesz
    raczej.

  • 8. Data: 2009-04-22 08:35:53
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 09:34:48 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >Awiwa te rzeczy?

    Nigdy nie pilem. Ale plastik jest dosc miekki, latwy do zarysowania.
    Trudniej 'domknac' go kolanem itd.
    W porownaniu z givi mowie.

    >Właśnie tego sie spodziewałem. I ja stary yndzinier spodziewam się że
    >jest to (miejsce, kształt) jakoś ujednolicone...

    No jest bo to od formy jest kolko do wyciecia, a w podstawie do
    wywiercenia/wylamania.

    >Chyba nie wszystkie płyty monokey mają takie miejsce?

    Wszystkie plyty. Jak masz stelaz monokey rurkowy to oczywiscie nie
    bedzie.

    pozdr
    newrom

  • 9. Data: 2009-04-22 08:36:48
    Od: n...@s...com

    On Wed, 22 Apr 2009 07:50:44 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    >Przy czym te z mocowaniem SHAD przychodza z adapterem, ktory pasuje na
    >stelaze Givi z mocowaniem monokey.

    he ?
    Jak ten adapter ma wygladac bo albo czegos nie wiem, albo dostalem
    wybrakowane ;)

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-04-22 08:46:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 22 Apr 2009 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za n...@s...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > he ?
    > Jak ten adapter ma wygladac bo albo czegos nie wiem, albo dostalem
    > wybrakowane ;)

    Kupilem dwa takie kufry (tyle, ze w zeszlym roku byly po 200zl):
    http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?produc
    ts_id=1192

    I razem z tym kufrem daja plyte montazowa, ktora da sie przymocowac do
    stelaza Givi zamiast plyty Givi. Pasowalo w RF do stelaza z motostel (w
    standardzie monokey) i pasuje teraz do stelaza Givi Monorack w SV.

    Nie jest to rozwiazanie idealne, ale dziala.