    From: "Michał" <x...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwota ubezpieczenia, a wartość auta.
    Date: Sun, 7 Feb 2010 12:51:16 +0100

    > pytanie jest inne - ktore TU pozwoli Ci wykupić polise o wartości większej
    > niż wartość rynkowa auta w dniu wykupienia polisy.

    W zasadzie każde... o ile mi wiadomo - dola agenta jest od kwoty jaką
    skasuje, stąd są zawyżane wartości auta.
    Ciekawostką jest właśnie, że auto realnie jest warte np. 20, wg.
    ichniejszych katalogów np 30. Składkę musisz zapłacić od tych 30, a
    wszystkie mankamenty samochodu, zniszczenie, to czy był wcześniej malowany,
    czy nie itp, bedą odliczone przy ew. szkodzie...
    chciałem kiedyś ubezpieczyć auto na mniej niż podawał ichniejszy katalog, to
    mi gość powiedział, że tu w razie szkody, zaniży o tyle samo wartość
    wypłąty, o ile ja zaniżyłem wartość samochodu...
    Czy tak faktycznie jest, nie wiem, nie chciało mi się już tego
    rozgrzebywać...
    pozdr.
    michal