  • Data: 2019-06-26 20:12:15
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-25 o 23:35, J.F. pisze:

    > Dlaczego 4G ?

    Bo 5G pali mózgi mieszkańcom Marsa :-D Tak piszą w marsjańskiej prasie :-D

    > Drogi krajowe plus obstawil dawno temu, a moze przy tej predkosci
    > dziura w zasiegu szybko znika.

    A jeśli nie, to zwiększyć prędkość? :-D

    > Tymczasem w Play jakos nie znika tak szybko, mimo, ze moze z 4 sieci
    > korzystac...

    Mam inne doświadczenie. Gdy z nawigacji korzystam, telefon płynnie
    zmienia sieć. Znam spory obszar w pobliżu mojego miejsca zamieszkania,
    gdzie Play nie ma zupełnie zasięgu internetu. Przy wyłączonym roamingu
    nie ma szans na uruchomienie nawigacji (przynajmniej NaviExpert'a i
    Google), co przypadkiem odkryłem błądząc po osiedlach w poszukiwaniu
    adresu. Przy włączonym - wszystko działa normalnie.

    > Przełączanie szwankuje ?

    Oczywiście, że tak! I to w każdej sieci podobnie. Cisną połączenie z
    siecią macierzystą aż zupełnie zasięg straci. Pozostałe sieci mogą dawać
    sygnał na maxa w tym czasie. Frustrujące ... ale cóż.

    Wiele zależy też od modelu telefonu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek