  • Data: 2019-06-26 20:27:27
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-06-25 o 23:35, J.F. pisze:

    >Bo 5G pali mózgi mieszkańcom Marsa :-D Tak piszą w marsjańskiej
    >prasie :-D

    nie przygladam sie, co tam za ikonka ... 3G wystarczy ...

    >A jeśli nie, to zwiększyć prędkość? :-D

    Ale jak zwiekszyc, jak Yanosik mowi "nie moge sie polaczyc z serwerem"
    :-)

    >Mam inne doświadczenie. Gdy z nawigacji korzystam, telefon płynnie
    >zmienia sieć.

    A moj nie. Poki byl w plusie, to nie bylo klopotow.

    > Znam spory obszar w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, gdzie Play
    > nie ma zupełnie zasięgu internetu. Przy wyłączonym roamingu nie ma
    > szans na uruchomienie nawigacji (przynajmniej NaviExpert'a i
    > Google), co przypadkiem odkryłem błądząc po osiedlach w poszukiwaniu
    > adresu. Przy włączonym - wszystko działa normalnie.

    Dlatego roaming mam stale wlaczony.
    A jednak cos sie zacina ...

    >Oczywiście, że tak! I to w każdej sieci podobnie. Cisną połączenie z
    >siecią macierzystą aż zupełnie zasięg straci. Pozostałe sieci mogą
    >dawać sygnał na maxa w tym czasie. Frustrujące ... ale cóż.

    no ale jak juz straci zupelnie, to telefon powinien sie przelaczyc na
    inna dostepna siec.

    Swoja droga Play to chyba jakos inaczej robi, bo chyba chce wracac na
    swoja siec gdy tylko zasieg wroci.

    J.