  • Data: 2020-08-25 09:44:11
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-08-2020 o 09:38, WS pisze:

    > Zalezy od celu wyjazdu i pory roku ;)
    > W zimie (narty) jakos nie widze sensu stawac

    Ja w ogóle nie widzę sensu jechać....

    > Ale srednia predkosc przyjmuje by default tak, ze udaje sie ja osiagnac z
    niezbednymi przerwami, przynajmniejna trasach autostradowych

    Zależy co dla kogo jest niezbędną przerwą.

    , czyli Chorwacja, Au-Tyrol... Do Grecji, Bulgarii itp nie jechalem
    samochodem, to nie wiem, ale Chorwacja przez Wegry tez sie w miare
    zgadzala z czasem podawanym przez nawigacje...

    Czyli po prostu przerw nie robisz.
    Konieczność zatankowania to nie przerwa.