    Subject: Re: Ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5f4661eb$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri5s2n$5nl$5$Cav@news.chmurka.net>
    <5f467e0a$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri7em4$8g1$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f474ed4$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri7nkr$cjs$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f47e01c$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <riaa7c$5d9$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f490602$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <rib8o2$q6a$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f49304c$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <rica61$h04$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f49fcb0$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <8168524975$20200829102454@squadack.com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 29 Aug 2020 11:30:55 +0200

    > Na stacji podatkowej też musisz. Włożyć i wyjąć, w ściśle określonym
    > czasie. Nie możesz sobie pójść, musisz stać jak ten ciul na weselu.

    No ale to wszystko trwa max 10minut z płaceniem.
    Nie idę w czasie nalewania paliwa na obiad ani na zakupy.

    Co sobota przejeżdżam obok bezpłatnej stacji ładowania
    na Orlenie - rzadko kiedy tam coś się ładuje a jest czas zakupów -
    dzisiaj stała jakaś testowa Tesla (bo tablice miała TESLA)
    więc dopóki jest niewielu użytkowników, to ja doskonale rozumiem
    Cavallino, że mu się opłaca, bo nawet nie ma obecnie problemu
    naładowania się - nie ma kolejek. Trochę się ponagina
    i wychodzi, że jest zadowolony. Jeśli sam miałbym się zdecydować, to
    tylko teraz,
    bo potem to będzie już naprawdę mordęga.
    Jak tylko znajdzie się więcej amatorów darmowego prądu,
    to ładowanie będzie płatne a ryzyko w trasie, że się nie naładujesz
    wzrośnie, bo na razie jest żadne.