    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5f4a204f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <rifh66$aft$2$Cav@news.chmurka.net>
    <r...@4...net>
    <rii40g$vdr$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4cd76d$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <riimg2$9n4$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4ce3d5$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <riipdr$b18$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4cf53a$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <riitv2$ddu$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4d0765$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <rij8ij$j8f$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4ea1e6$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <rin9e7$2nc$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Ladowanie
    Date: Wed, 2 Sep 2020 12:34:04 +0200

    dyskusyjnych:rin9e7$2nc$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 01-09-2020 o 21:32, J.F. pisze:

    >Z 10.

    A mnie wyszlo 12 co najmniej, ale moze nie ciagnąles 2kW.
    No dobra, o 40 groszy sie nie bedziemy klocic, tym niemniej - dobra
    taryfa.
    Elektryki sie spopularyzuja - taryfa sie podniesie :-)

    >Nie.
    >Dopóki ładuję się głównie na mieście to nieopłacalna sprawa.
    >Zwłaszcza że wymagałoby też zakupu evse, za 1000 zł więcej.
    >W sumie z pociągnięciem nowych kabli wyszłoby ze 4 tys - w życiu tyle
    >nie planuję wydać na doładowania w garażu, już lepiej podjechać w
    >podbramkowych sytuacjach na płatną ładowarkę 4 km dalej.

    Mnie by sie chyba nie chcialo jezdzic gdzies po nocy i ladowac.
    Ale jesli przy okazji zakupow ... no moze ...

    >Jak skończy się era bezpłatnych ładowarek, to się zastanowię.

    Czyzbys nastepny samochod zamierzal kupic spalinowy ? :-)

    >Tak.
    >Ale gdyby gniazdko wydoliło, używałbym go - niestety, okazało się że
    >nawet 16A to dla niego za dużo.

    Gniazdka na 16A sa. W zasadzie normalne, ale nie kazde wydoli na
    dluzszy czas.

    >Żeby zrobić jedno dodatkowe łądowanie przed domem?
    >Nie - tylko pół godziny dłużej.

    Zeby miec zawsze rezerwe :-)

    >Niczym nie różnią się te sytuacje.

    Roznia sie o tyle, ze majac w dieslu z 800km zasiegu bez wiekszego
    bolu moge tankowac przy polowie baku, ba - przy 1/3 czy 1/4 tez ciagle
    sporo paliwa zostaje w rezerwie.
    Ten sam poziom rezerwy w elektryku to juz jednak czeste przerwy :-)

    J.