    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ladowanie
    Date: Wed, 2 Sep 2020 12:49:15 +0200
    <rifh66$aft$2$Cav@news.chmurka.net>
    <r...@4...net>
    <rii40g$vdr$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4cd76d$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <riimg2$9n4$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4ce3d5$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <riipdr$b18$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4cf53a$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <riitv2$ddu$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4d0765$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <rij8ij$j8f$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4ea1e6$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <rin9e7$2nc$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4f751f$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 02-09-2020 o 12:34, J.F. pisze:

    > A mnie wyszlo 12 co najmniej, ale moze nie ciagnąles 2kW.

    Przede wszystkim nie mierzyłem i nie liczyłem dokładnie, tylko
    szacunkowo po przyroście % na baterii.

    > No dobra, o 40 groszy sie nie bedziemy klocic,

    No myślę.

    > tym niemniej - dobra taryfa.

    Do tego stopnia, ze nie opłaca się ładować z fotowoltaiki w wysokiej
    taryfie (nie mam nadwyżek), taniej wychodzi ładować z tańszej taryfy, a
    fotowoltaikę wykorzystać do kompensowania normalnego zużycia w domu.

    > Mnie by sie chyba nie chcialo jezdzic gdzies po nocy i ladowac.

    Też po nocy nigdzie nie jeżdżę.
    Mówię i hipotetycznej sytuacji w której musiałbym coś naładować.

    > Czyzbys nastepny samochod zamierzal kupic spalinowy ? :-)

    Nie, ale z ładowarkami to tak jak ze wzrostem ceny lpg o 100%.
    Już tak od dwudziestu lat to zapowiadają...
    Więc też poczekam.

    > Gniazdka na 16A sa. W zasadzie normalne, ale nie kazde wydoli na dluzszy
    > czas.

    No i właśnei coś nie wydala.
    Raczej kable niż gniazdko.
    W każdym razie evse ustawione na 16A szybko przerywa pracę.

    > Zeby miec zawsze rezerwe :-)

    Mam zawsze rezerwę, a gdy nie mam to ładuję.
    Nie sprawia mi to problemu.

    > Roznia sie o tyle, ze majac w dieslu z 800km zasiegu bez wiekszego bolu
    > moge tankowac przy polowie baku

    Nie wiem, nigdy tak nie tankowałem, no chyba że cenowa promocja była po
    drodze.
    Więc dla mnie bez różnicy.