    From: "lesor" <p...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lanserzy psia mać
    Date: Sun, 5 Apr 2009 21:23:10 +0200

    Alti wrote:
    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu. Ja jadę
    > dostawczakiem a oni głównie na czopkach. Jedzie sobie banda matołów
    > tworząc piękny, wręcz książkowy (jak Hough przykazał) szyk. No i nie
    > miałbym nic na przeciwko gdyby jechali przez te lasy na typowy lans
    > bulwarowy (80kmh a na łukach zwalniali do 70kmh). Długość mieli taką
    > jak ze 3-4 tiry pod rząd (było ich koło 10 -12 moto) i za chuja pana
    > nie da się ich wyprzedzić (mimo że jechałem jednym z mocniejszych i
> [...]

    Dramat. Ale z tego co wiem to nie bylo dzis konca preclowej imprezy kolo
    Wroclawia. No i jakby byli sprecla, to mieliby kamizelki, nie? I chcieli by
    w ryj dostac. Wiec chyba sprecla nie byli. Pisz na scigacza. A moze na forum
    ktoregos z MC. Jesli masz jaja.
    A swoja droga moze i czopki ale jak widac z powyzszego opisu cfansze niz
    niesmiertelne mondzioly w szybkich bialych dostawczakach z antenka CB :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek