  • Data: 2009-04-05 20:59:01
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arni pisze:

    > Kuczu nie pierdol, co innego jechac sobie 90 bo Ci sie nie spieszy a co
    > innego
    > jak masz 800 kilosów do zrobienia w ta i z powrotem.

    Ale ja w robocie sie glownie spiesze wiec nie rozumiem o czym Ty mi tu...

    > Wiesz dobrze ze nikt nie ma prawa blokowac innego pojazdu nawet jesli przekracza on
    dozwolona
    > predkosc.

    Pojezdzij w moich okolicach tak ze 2 dni. Najlepiej gdy wszyscy
    enerdowscy emeryci przyjada na zakupy. Zrozumiesz wtedy co znaczy
    blokowanie.

    > A kolumna powinna byc podzielona zeby innym jazdy nie utrudniac. To nie
    > jest kwestia parcia na wyprzedzanie bo wtedy mowimy o wyprzedzaniu dla
    > samej zasady. A tu ktos miał potrzebe pojechac szybciej i to jego
    > broszka czy zgodnie z przepisami. Na pewno jezdzcy w zgodzie z
    > przepisami nie byli.

    Szczerze ? Gdy jade sobie w kolumnie, w towarzystwie kilkunastu
    podobnych mi motocyklistow, to mam gleboko w dupie sfrustrowanych
    busiarzy. Generalnie mam wtedy w dupie wszystko i na tym polega wlasnie
    frajda :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!