    From: "doomin13" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lanserzy psia mać
    Date: Mon, 6 Apr 2009 13:43:19 +0200

    eee nie napisales gdzie to bylo :)

    > 2 tygodnie objazdówki. I wystarczyło do poczynienia pewnych obserwacji.
    > Raz że byłem na urlopie i miałem do przejechania ponad piątke kaemów, a
    > dwa że akurat na tym urlopie margines na błedy był u mnie jeszcze cieńszy
    > niż zwykle, więc najczęściej jeździłem lajtowo, bez ostrego poginania i z
    > tej perspektywy nie było wcale sielankowo - oczy naokoło głowy, w dupie i
    > pod pachami - konieczne. Jeszcze bardziej niż zwykle.

    sproboj na poludniu wloch :)

> [...]
    > sobie miejsce zrobić, długotrwałe siedzenie na rejestracji, jak się nie
    > daje wyprzedzić, wpychanie się w lukę przed motocyklem i ostro po heblach
    > i takie tam. Ale z drugiej strony często zjeżdżają robiąc miejsce w korku
    > (choć też bez przesady, porównywalnie jak w Wawie w zeszłym sezonie, gdy
    > nastąpiła wyraźna poprawa), nie pieklą się jak się motocykl wcina przed,
    > albo robi manewry z ułańską fantazją (bo to w sumie u nich normalka)
    > itede. Przy napiętej uwadze jeździ się tam ok, ale w dużych miastach czy
    > godzinach szczytu zupełnie nie ma miejsca na czilałt - ulice zamieniają

    no rond u nich duzo i jezdza fakt jak chca, i rzecz jasna bez migaczy ale...
    wypadkow nie jest wcale duzo, bo jedza wolno i jakos siakos to dziala choc
    na poczatku jak sie przyjedzie to jest sporo stresu i wqrwa - dlatego
    pytalem jak dlugo byles, po prostu trzeba przywyknac :)
    a jezdzilem i puszka i moto i rowerem :) moto glownie poza autostradami bo
    mam supermoto i dretwo sie lata po autostradach :)

    > Luzik. Większość jedzie 120-140, zdarzają się lokalesi lecący 150-160,
    > więc się można podczepić.

    ja mam inne doswiadczenia :) wszyscy jada 100-110 czasem ktos wiecej np.
    ostatnim razem jak wracalem w zime to trafila sie grupka X6, X5 z radomia
    ale krotko to trwalo hehe do pierwszej kontrolki z nienacka zza oddzielonego
    betonem parkingu

    pozdro,
    doomin13