  • Data: 2021-08-22 22:18:02
    Temat: Re: Laptopy, nowe, pod stacje dokujące
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 15 sierpnia 2021 o 17:20:20 UTC+2 heby napisał(a):
    > Cześć.
    >
    > Przegladam internety w poszukowaniu latopa do zastosowań domowych z
    > opcją przenoszenia go sporadycznie, około 13". W przypadu staroci
    > świetnie sprawdza mi się stacja dokująca typu "pod laptop". Pomyślałem,
    > fajnie by było coś nowego z takim konceptem. Nowe, bo ktoś się upiera,
    > że nowe.
    >
    > I ... nie widzę. Nie ma takiej opcji do wyboru w filtrze w sklepach,

    Nigdy to nie bylo reklamowane dla proletariatu.
    Polecam najpierw znalezc stacje, i po jej typie zobacyc ktore laptopy wspiera.
    Ale nowy laptop z polki korpo to raczej okolice 4,5-6kpln. Plus ta stacja za stowe
    albo szesc...

    > również zdjeć od spodu jest 0, a grzebanie za każdym modelem i mozolne
    > szukanie po listach stacji jest praktycznie mało sensowne. Sprawdziłem
    > kilka modeli i nie ma. Sprawdzać dalej?
    >
    > Ktoś mógłby podpowiedzieć czy:
    >
    > 1) uskutecznia się jeszcze stacje dokujące "pod laptop" czy teraz
    > wszystko USB-C?

    Tak, korpo graty: dell, hp, lenovo.
    Nie chce mi sie szukc. Ale jak obklikasz to sie pokapujesz jakie ceny i za ile dok.
    Dodatkowo pamietaj ze dokow jest tez pare rodzajow i jedne maja wiecej zlaczy (com,
    lpt, dsub) a inne mniej (hdmi i usb w roznych wariantach).

    > 2) Są jakieś modele na rynku, które z takiej stacji mogą skorzytać? Nie
    > szukam wypasu biznesowego, to komputer to lekkiej pracy i fajnie jak by

    No z laptopow dla tlumu to moze byc ciezko cos znalezc. Wiekszosc konsumenckich jest
    tania, co oznacza ze zlacza na spodzie nie miewaja. Ale jakies tam wyjatki pewnie sa.

    > wytrzymał z 5h na baterii zamiast mieć tytanową obudowę odporną na
    > wycieranie w teczce prezesa.

    Masz zle pojecie o laptopach biznesowych. One wlasnie maja dobre baterie, ale nie
    maja dobrych grafik ale za to maja sporo elementow metalowych co naprawde sie
    rpzydaje nawet w zastosowaniu domowym.
    Za moimi plecam chodzi t61 z 2008 roku.
    W zeszly weekend flaszowalem tojote za pomoca t61 z 2011r
    A na polce w domu chodzi dell D530 z 2008

    Wszystko laptopy biznesowe i kupione z palety poleasingowcow.
    Dzis jakos jest nizsza ale nie jest tak zle. Ale one swoje kosztuja.

    > 3) Budżet: się zobaczy co jest, to się określi ...

    Powodzenia w wybieraniu!