  • Data: 2021-08-06 09:17:03
    Temat: Re: Lasem
    Od: collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek, 6.08.2021 o 01:52, ii napisał:

    > No bo mnie chodzi o to, że elektryk jest cichy, nie emituje, nie
    > hałasuje to czemu nie miałby po lasach jeździć jak rower. Czy może rower
    > też nie może...

    No właśnie główną wadą elektryka (dla lasu) - czy to na dwóch, czy na
    czterech kołach - jest to, że nie emituje. Nie emituje dwutlenku węgla.
    A wydzielanego przez kierownika samochodu (lub kierownicę) jest tyle co
    kot napłakał. Nawet gdy popierduje jadąc przez las. Stąd Lasy Państwowe
    nie popierają elektrycznych pił łańcuchowych i rżną Puszczę
    Białowieszczańską ekologicznymi piłami spalinowymi, dostarczających tak
    cennego dla drzew dwutlenku węgla.