  • 1. Data: 2021-07-30 01:18:07
    Temat: Lasem
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Czy taki mały elektryk jak Twizy może wjechać do lasu?

    (Radek, do nogi!)

  • 2. Data: 2021-07-30 06:02:36
    Temat: Re: Lasem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
    >Czy taki mały elektryk jak Twizy może wjechać do lasu?

    Tablice rejestracyjna ma?
    To nie moze.

    Ale jakby zdemontowac i twierdzic, ze to taki rower elektryczny, wozek
    inwalidzki, czy hulajnoga - pardon - urzadzenie transportu osobistego
    na nowych przepisach ...

    J.

  • 3. Data: 2021-07-30 10:17:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/07/2021 05:02, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Ale jakby zdemontowac i twierdzic, ze to taki rower elektryczny, wozek
    > inwalidzki, czy hulajnoga - pardon  - urzadzenie transportu osobistego

    Moze. Majac grupe inwalidzka nie dostaniesz mandatu.

  • 4. Data: 2021-07-30 16:03:42
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.07.2021 o 06:02, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale jakby zdemontowac i twierdzic, ze to taki rower elektryczny, wozek
    > inwalidzki, czy hulajnoga - pardon  - urzadzenie transportu osobistego

    Właśnie tak sobie pomyślałem :-)

  • 5. Data: 2021-08-06 01:50:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.07.2021 o 10:17, K pisze:

    > Moze. Majac grupe inwalidzka nie dostaniesz mandatu.

    Sprawdziłeś?

  • 6. Data: 2021-08-06 01:52:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.07.2021 o 01:18, ii pisze:
    > Czy taki mały elektryk jak Twizy może wjechać do lasu?
    >

    > (Radek, do nogi!)

    No bo mnie chodzi o to, że elektryk jest cichy, nie emituje, nie
    hałasuje to czemu nie miałby po lasach jeździć jak rower. Czy może rower
    też nie może...

  • 7. Data: 2021-08-06 09:17:03
    Od: collie <p...@b...pl>

    W piątek, 6.08.2021 o 01:52, ii napisał:

    > No bo mnie chodzi o to, że elektryk jest cichy, nie emituje, nie
    > hałasuje to czemu nie miałby po lasach jeździć jak rower. Czy może rower
    > też nie może...

    No właśnie główną wadą elektryka (dla lasu) - czy to na dwóch, czy na
    czterech kołach - jest to, że nie emituje. Nie emituje dwutlenku węgla.
    A wydzielanego przez kierownika samochodu (lub kierownicę) jest tyle co
    kot napłakał. Nawet gdy popierduje jadąc przez las. Stąd Lasy Państwowe
    nie popierają elektrycznych pił łańcuchowych i rżną Puszczę
    Białowieszczańską ekologicznymi piłami spalinowymi, dostarczających tak
    cennego dla drzew dwutlenku węgla.

  • 8. Data: 2021-08-07 12:04:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.08.2021 o 09:17, collie pisze:

> [...]
    > nie popierają elektrycznych pił łańcuchowych i rżną Puszczę
    > Białowieszczańską ekologicznymi piłami spalinowymi, dostarczających tak

    Popierdywanie to siarkowodór a nie dwutlenek węgla :-)