  • Data: 2010-02-25 00:26:32
    Temat: Re: Leją asfalt w te kałuże...
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Leją asfalt w te oczka wodne na drogach i udeptują nogami. Jeden ważny
    > gostek w TV opowiadał, że załatanie tych kałuż to miliardy i robota do
    > lata, a jakby jeszcze na parę dni temperatura spadła ponizej zera, to te
    > miliardy x 2, a robota do następnej zimy. Dobrze że Euro jest latem.

    wiesz co, i niech zalewają, musieliby wyremontować wiosną ze 70%? dróg i
    ulic aby zrobić to porządnie, wiec ja wolę żeby zalali te dziury asfaltem
    niż ma w nich stać woda i mam rozwalać sobie w nich auto, ja nie mówię że to
    jest dobre ale jakie wyjście?
    przejechałem ostatnio po Krakowie i stwierdziłem, że w PL no nie ma szans
    mieć auta w dobrym stanie przy tych drogach i ulicach :/
    brat