  • 1. Data: 2010-02-24 21:25:57
    Temat: Leją asfalt w te kałuże...
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    Leją asfalt w te oczka wodne na drogach i udeptują nogami. Jeden ważny
    gostek w TV opowiadał, że załatanie tych kałuż to miliardy i robota do lata,
    a jakby jeszcze na parę dni temperatura spadła ponizej zera, to te miliardy
    x 2, a robota do następnej zimy. Dobrze że Euro jest latem.

    Max

  • 2. Data: 2010-02-24 22:25:42
    Temat: Re: Leją asfalt w te kałuże...
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Max_P nadaje:
    > Leją asfalt w te oczka wodne na drogach i udeptują nogami.

    Bo jest prikaz "lać!" więc bedą lać żeby nie było że nie lali. Sam
    widziałem jak leją. A przecież szybciej byłoby zalepić dziury śniegiem i
    pomalować po wierzchu. Taniej a efekt taki sam.

  • 3. Data: 2010-02-24 22:32:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    JanKo wrote:

    > Bo jest prikaz "lać!" więc bedą lać żeby nie było że nie lali. Sam
    > widziałem jak leją. A przecież szybciej byłoby zalepić dziury śniegiem i
    > pomalować po wierzchu. Taniej a efekt taki sam.

    Albo psimi odchodami, których pełno pojawiło się na chodnikach gdy śnieg
    stopniał. Chodniki byłyby czyste, a dziury załatane. Same plusy.

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-02-24 23:28:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4b859ad6$1@news.home.net.pl...

    > Albo psimi odchodami, których pełno pojawiło się na chodnikach gdy
    > śnieg stopniał. Chodniki byłyby czyste, a dziury załatane. Same plusy.

    A co złego w zalewaniu asfaltem kałuż? Psioczycie chyba niepotrzebnie.
    Temperatura stopionego asfaltu jest grubo powyżej temperatury
    wrzenia wody w kałuży, więc właściwie o co chodzi ?

  • 5. Data: 2010-02-24 23:31:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > A co złego w zalewaniu asfaltem kałuż? Psioczycie chyba niepotrzebnie.
    > Temperatura stopionego asfaltu jest grubo powyżej temperatury wrzenia
    > wody w kałuży, więc właściwie o co chodzi ?

    Pewnie o to, co zostaje z tej asfaltowej kupy po miesiącu czy dwóch.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-02-24 23:52:19
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Pewnie o to, co zostaje z tej asfaltowej kupy po miesiącu czy dwóch.
    to samo cy by zostało jakbyś wylizał tę wodę. Woda z dziury odparowyje od
    razu i jej poprostunie ma
    dziura nie zrobiła się w danym miejscu bo tak, gdzieś od gruntu był przeciek
    i dlatego się pojawiła i pojawi się ponownie do póki nie zostanie usunięta
    przyczyna.

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 7. Data: 2010-02-25 00:18:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ksoniek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziura nie zrobiła się w danym miejscu bo tak, gdzieś od gruntu był
    > przeciek i dlatego się pojawiła i pojawi się ponownie do póki nie zostanie

    Ano właśnie.
    Czyli trzeba wyciąć kawał asfaltu dookoła i w to miejsce położyć nowy, a nie
    chlasnąć smołą z wiadra i przydeptać buciorem.
    Tak to tylko w Polsce się "naprawia" - co rok to samo.

  • 8. Data: 2010-02-25 00:20:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    ksoniek wrote:

    > to samo cy by zostało jakbyś wylizał tę wodę. Woda z dziury odparowyje
    > od razu i jej poprostunie ma

    Nie przekonuje mnie ta teoria.

    > dziura nie zrobiła się w danym miejscu bo tak, gdzieś od gruntu był
    > przeciek i dlatego się pojawiła i pojawi się ponownie do póki nie
    > zostanie usunięta przyczyna.

    O to też chodzi...

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-02-25 00:26:32
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > lata, a jakby jeszcze na parę dni temperatura spadła ponizej zera, to te
    > miliardy x 2, a robota do następnej zimy. Dobrze że Euro jest latem.

    wiesz co, i niech zalewają, musieliby wyremontować wiosną ze 70%? dróg i
    ulic aby zrobić to porządnie, wiec ja wolę żeby zalali te dziury asfaltem
    niż ma w nich stać woda i mam rozwalać sobie w nich auto, ja nie mówię że to
    jest dobre ale jakie wyjście?
    przejechałem ostatnio po Krakowie i stwierdziłem, że w PL no nie ma szans
    mieć auta w dobrym stanie przy tych drogach i ulicach :/
    brat

  • 10. Data: 2010-02-25 00:32:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wiesz co, i niech zalewają, musieliby wyremontować wiosną ze 70%? dróg i
    > ulic aby zrobić to porządnie,

    I niech robią.
    No i musieliby to zrobić raz na naście lat.
    A bez tego co roku kleją te same dziury, a rezultat nie wytrzymuje nawet do
    zimy.