  • Data: 2009-01-04 19:49:09
    Temat: Re: Lekcje silikonowania
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karambol pisze:

    > W sklepach metalowych szukaj, w sklepach z czesciami samochodowymi, w
    > skladnicach rolniczych itp.
    > To jest tanie, kup taki, ktory wytrzymuje duze tem. - ja np stosuje taki co
    > wytrzymuje do 600 stopni. (co prawda nie jest rozowy ale czerwony;) )

    Ale skoro mozna bez problemu kupic czarny lub srebrny to czemu akurat
    czerwony ? Potem jezdza sprzety ktorym z silnika wisza piekne czerwone
    smarki.

    > Tubka ma dzubek, ktorym latwo to nalozyc, pozniej odrazu mozna skrecac
    > czesci.

    Dupa tam. Lepiej odczekac pare minut az lekko przeschnie. Nawet
    producent tak zaleca.

    > Mozna tez uszczelnic to hermetixem - tubka (taka mala) kosztuje kolo 4zl.

    Na to to raczej polowki bloku silnika. Pozniejszy demontaz po hemetyku
    jest dosyc trudny.

    > Wystarczy wyczyscic ze starego, przetrzec do czysta i mozna nakladac.

    Dobrze wyczyszczona powierzchnie odtluscic, np benzyna.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!