  • Data: 2021-05-04 17:53:46
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/05/2021 16:23, Shrek wrote:

    > Przecież to mimo wszystko nie są skończeni kretyni. No dobra - może
    > jeden;) "oni to wiedzą kocie"
    >
    > Cała ta zabawa z elektrykami skończy się na tym, że ceny samochodów
    > pójdą dwukrotnie w górę, ceny prądu również, paliw o 50%. Przecież nie
    > trzeba być prorokiem, że jak mówią że chodzi im o twoje dobro to żeby
    > uściślić że chodzi o dobro wyrażone w biletach nbp albo euro:P
    >
    > Jakby chodziło o ekologię to najlepiej LPG i uszczelnić stację kontroli
    > pojazdów.

    Nie byl bym taki pewien drastycznego wzrostu cen samochodow. Tzn, moze i
    bedzie wzrost ale krotkotrwaly ze wzgledu na monopol na wydobycie
    surowcow potrzebnych do produkcji baterii:
    https://www.ft.com/content/c337958a-3f1b-41c5-b229-1
    1556baa4164 ale
    pozniej ceny zaczna spadac ze wzgledu na malejace zapotrzebowanie na
    samochody powodowane przestawianiem sie firm na prace zdalna i/lub
    zmiane technologii produkcji. Popatrz na raporty nt. sprzedazy nowych aut.