  • 1. Data: 2021-05-03 14:41:44
    Temat: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=YsOP9PV099c

    W 9 minucie Balkan mówi ze nie opłaca mu się jeździć ekologicznymi
    pojazdami ;-)

  • 2. Data: 2021-05-03 16:21:17
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-05-03 o 14:41, _Master_ pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=YsOP9PV099c
    >
    > W 9 minucie Balkan mówi ze nie opłaca mu się jeździć ekologicznymi
    > pojazdami ;-)

    Nie tylko jemu.
    Ale fanboje zaraz nam będą udowadniać że elektryk jest świetny
    i nadaje się dla wszystkich a tylko dla nich nie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2021-05-03 16:42:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 May 2021 16:21:17 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Ale fanboje

    Dwóch głupków se pogadało :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2021-05-03 20:27:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Skomentuj:

    "Koszt przejechania 100 km przekracza 60 zł"

  • 5. Data: 2021-05-04 08:16:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.05.2021 20:27, _Master_ wrote:
    > Skomentuj:
    >
    > "Koszt przejechania 100 km przekracza 60 zł"

    Ale racją jest, że jeżeli elektryki Was nie interesują, to po co o nich
    tyle dyskutujecie? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2021-05-04 08:25:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale racją jest, że jeżeli elektryki Was nie interesują, to po co o nich
    > tyle dyskutujecie? :-)

    Zawiść.

  • 7. Data: 2021-05-04 08:35:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale racją jest, że jeżeli elektryki Was nie interesują, to po co o nich
    > tyle dyskutujecie? :-)

    Bo to grupa dyskusyjna? ;)

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-05-04 09:11:45
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-03 20:27, _Master_ wrote:

    > "Koszt przejechania 100 km przekracza 60 zł"

    Gdyby bardzo spokojnie jechać ramem z silnikiem 5,7 to niewiele by od
    tego odbiegało na benzynie, o LPG nie wspominając. :)

  • 9. Data: 2021-05-04 10:14:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/05/2021 15:21, RadoslawF wrote:

    > Nie tylko jemu.
    > Ale fanboje zaraz nam będą udowadniać że elektryk jest świetny
    > i nadaje się dla wszystkich a tylko dla nich nie.
    >

    > Pozdrawiam

    Bo elektryk jest swietny pod warunkiem, ze jezdzisz po miescie i mozesz
    go naladowac za darmo w miejscu pracy i z paneli pod domem. Natomiast z
    tymi fanbojami to jest tak, ze jeden sie przesiadl na spalinowy bo mu
    sie przestala kasa zgadzac, drugi by chcial miec ale skonczyl na
    hybrydzie, a trzeci w ogole nie ma ale ma za to najwiecej do powiedzenia
    w temacie.

  • 10. Data: 2021-05-04 11:35:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-05-2021 o 09:11, m4rkiz pisze:

    > Gdyby bardzo spokojnie jechać ramem z silnikiem 5,7 to niewiele by od
    > tego odbiegało na benzynie, o LPG nie wspominając. :)

    Nie wiem co bredzą hejterzy, bo solidarnie kupują mój kf, ale faktycznie
    jazda bev z ładowaniem na trasie jest wyższa niż jazda spaliniakiem, o
    hybrydach nie wspominając.
    Tyle że to raczej okolice 45 zł niż ponad 60 zł.

    Wyjątek to etrony, i-pace'y, eqs-y i tym podobne energożerne badziewia.