  • Data: 2021-05-05 12:48:53
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/05/2021 11:31, J.F wrote:

    > I dlatego trzeba ceny paliw podniesc, zebys , **a, widzial.
    > W imie czystego powietrza :-)
    >
    > J.

    Tylko, ze wtedy w gre wejdzie krzywa Laffera. Madre glowy w UK swego
    czasu zwolnily elektryki z placenia podatku drogowego, tak jakby te
    elektryki nie zuzywaly warstwy scieralnej i cyk kasa sie przestala
    zgadzac. Poki co nadal nie placa, ale ta promocja sie skonczy wraz z
    rosnaca iloscia samochodow.