  • Data: 2021-05-05 23:48:31
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello ii,
    >
    > Wednesday, May 5, 2021, 9:51:01 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale po co mi te 50 rodzin na karku?

    Nie na karku. 50 jest np po to, żeby koszt utrzymania dachu i zarządcy,
    który będzie za remontem tego dachu chodził, rozłożył się na 50.

    > Moim narastającym problemem z
    > wiekiem jest problem wejścia na I piętro.

    No właśnie taki typowy problem mieszkania w domu. Można oczywiście
    budować parterowe, płaskie domy.

    > Przy którymś z kolejnych
    > remontów zadbałem o to, żeby moja instalacja elektryczna dała radę
    > wyzwaniom późnego wieku. Zlikwidowałem bojlery i mam podgrzewacze
    > przepływowe. Niedługo zainstaluje dwa piece akumulacyjne na ostre zimy
    > - nie ma już komu nosić drewna do kominka. W lżejsze miesiące grzeję
    > klimatyzacją - wychodzi jak pompa ciepła a jest tańsze.

    No jak się ma tylko tyle problemów z domem to faktycznie można w nim
    mieszkać. Ja to jednak widzę inaczej, pisałem. Tych problemów jest
    znacznie więcej. A nie ma ich w bloku. Trzeba przede wszystkim chcieć
    mieszkać w domu a nie robić tego dla gniazdka.

    > Jak żona zostanie sama, to zapewne przeprowadzi się do mieszkania syna
    > a to zostanie sprzedane. Nie ma problemu.

    Da sprzedać?