    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 26 Oct 2020 04:56:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Lozyska aerodynamiczne
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 października 2020 o 12:33:51 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Mowisz ze nic ?
    > To czemu placisz za wymiany oleju w samochodzie, a w hujalnodze masz
    > pewnie lozyska kulkowe ?
    >
    > J.
    Kto Ci powiedział że place? Jadę na łąkę, odkręcam korek. Jak zleci w trawę to
    zakręcamy korek i wlewam nowy. Łożysko oparte na oleju ma większą nośność. Może być
    mniejsze niż jak by na powietrzu pracowało. Powietrzne do hulajnogi było by wielkości
    małego koła młyńskiego. Nie wniósł bym takiej hulajnogi na drugie piętro. Nikt by nie
    wniósł. W samochodach w których jest filtr oleju pełnego przepływu, czyli teraz chyba
    wszystkich, można dorobić łącznik żeby podłączyć powietrze do magistrali olejowej.
    Spuść olej, podłącz powietrze i zapusc silnik. Jak samochód wroci od mechanika to
    napisz ile kosztował remont silnika.