    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Lozyska aerodynamiczne
    Date: Mon, 26 Oct 2020 15:08:27 +0100

    dyskusyjnych:83170c56-8ddd-4d7a-95cf-a8f580bafd83n@g
    ooglegroups.com...
    poniedziałek, 26 października 2020 o 12:33:51 UTC+1 J.F. napisał(a):

    >Kto Ci powiedział że place? Jadę na łąkę, odkręcam korek. Jak zleci w
    >trawę to zakręcamy korek i wlewam nowy.

    Ale za nowy trzeba zaplacic. A powietrze jest za darmo :-)

    >Łożysko oparte na oleju ma większą nośność. Może być mniejsze niż jak
    >by na powietrzu pracowało. Powietrzne do hulajnogi było by wielkości
    >małego koła młyńskiego. Nie wniósł bym takiej hulajnogi na drugie
    >piętro. Nikt by nie wniósł. W samochodach w których jest filtr oleju
    >pełnego przepływu, czyli teraz chyba wszystkich, można dorobić
    >łącznik żeby podłączyć powietrze do magistrali olejowej. Spuść olej,
    >podłącz powietrze i zapusc silnik. Jak samochód wroci od mechanika to
    >napisz ile kosztował remont silnika.

    I Ty sie pytasz co na filmie takiego odkrywczego ?

    To prosze - nakrec sam podobny film :-)

    Podpowiem - plaskie rzeczy - szyba w oknie, ekran w TV/monitorze,
    ekran w smartfonie, tablecie ...

    Ale fakt, ze dyski twarde to juz kilkadziesiat lat sie kreca na
    jakiejs podobnej zasadzie ...

    J.